掃呢頁CODE去手機

2021年1月24日 星期日

阿感被網民鬧爆消費舊愛陳自瑤 撲聯絡電話欲道歉補鑊 #阿感 #陳自瑤 #黎國輝

阿感表示想同Yoyo道歉,但沒有對方的聯絡電話。大台女星陳自瑤(Yoyo)日前在《萬千星輝頒獎典禮2020》中的木無表情賀老公王浩信封視帝一幕,不單成 ...




阿感表示想同Yoyo道歉,但沒有對方的聯絡電話。


大台女星陳自瑤(Yoyo)日前在《萬千星輝頒獎典禮2020》中的木無表情賀老公王浩信封視帝一幕,不單成為全城熱話,更被其舊愛黎國輝(阿感)在YouTube節目中借題發揮,以前度身份來分析Yoyo黑面原因。雖然該節目因阿感言論大吸觀眾收看,但亦被網民鬧爆其行為,指他乘機抽Yoyo水,行為「好肉酸」。

阿感日前到觀塘做直播,重提分析Yoyo黑面事件,他稱正設法聯絡對方,希望可以道歉,他說:「因為佢電話應該改咗喇,我覺得禮貌上都要同對方『say sorry』,所以托人攞佢電話。」

阿感又指:「我有喺節目度公開道歉,亦有睇網民留言,佢哋覺得我消費咗前度,雖然我哋立心唔係咁做,但觀眾有呢個感覺,我要同對方道歉。」

阿感又指與對方碰面不會感到尷尬:「我之前做娛樂新聞主播,都成日見到佢,連佢婚禮都係我採訪,同王浩信又係『波友』,所以見面唔會尷尬嘅。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!