掃呢頁CODE去手機

2021年2月19日 星期五

二世祖決戰丨 鍾培生首開腔要求簽生死狀 睇死林作縮沙:佢有鬼200萬咩 #林作

鍾培生曾與亞洲拳王潘啟情一齊練拳。(IG圖片)(新增回應)富三代鍾培生因不滿林作抽水,在社交平台下戰書,並提取100萬現金要跟林作打擂台隻揪,豪言:「 ...




鍾培生曾與亞洲拳王潘啟情一齊練拳。(IG圖片)


(新增回應)

富三代鍾培生因不滿林作抽水,在社交平台下戰書,並提取100萬現金要跟林作打擂台隻揪,豪言:「輸贏都畀你。」《蘋果》今日聯絡上鍾培生,他餘怒未消說:「我唔同佢講廢話,呢個人我完全唔識,加上我唔會同呢個人個名擺埋一齊,如果擺埋一齊,就上擂台,因為擂台人人平等,無論你身份係點,有錢冇錢,讀唔讀書,擂台最fair。」

有指鍾培生曾參加業餘拳擊賽,跟林作對打是否有欠公道?他說:「其實我打咗兩、三年,我都係打業餘慈善賽,如果佢要同我打冇問題。佢一開始係抽我水,我唔識佢都抽我水,咪擂台見囉,你贏100萬,輸30萬,之後我都即刻話OK畀多70萬你囉,你簽合約就OK,簽生死狀,隨時開得波。」

對於林作疑縮沙,鍾培生再加辣招:「我畀200萬港紙畀你,你畀我打一鑊。」鍾培生帶點不屑說:「佢之後又乜又物,懶落阿媽度,懶落姨媽姑姐度,又話唔Q打,咁就話攞番200萬出嚟?第一,佢有鬼200萬咩;第二我當你真係有,冇問題,我都預你縮沙,我咪同你傾囉,第一個回合我唔還拖任你打,第二個回合先『𡁻』你囉,你要戴頭盔咪頭盔,安全嘢可以傾。」鍾培生直言不想繼續我一言、你一語:「我唔鍾意講廢話,都係嗰句『No bullshit let’s go』,我都唔鍾意講咁多嘢,係就打。簽咗畀cheque又得,現金又得,總之簽合約。」

鍾培生認為即使花費100萬也是值得,他說:「全香港人最開心嘅事我為香港人爭光香港人最想睇嘅嘢就係我揼佢,近年有邊次咁團結,我啲message、IG咩媒體都爆晒,大家都話好想睇。」如成事會否開直播?他說:「佢肯打先講,佢肯打就咩都有得傾。」

林作傍晚時分再在Facebook留言:「我出100萬現金過佢同我做場辯論佢又會唔會夠膽應約?攞自己主場對我,我都未拒絕。研究中,算係咁啦?」

及後鍾培生透過公關公司發聲明如下:

本人鍾培生昨日 2 月 18 日發現林作於本人被 訪問報道下留言,意圖借本人送出禮物與林作籌錢金額之巧合,吸引大家眼球並博取宣傳。有見及此,本人即時邀請林作上擂台,及提出如果林作勝出,本人將給予100萬港幣予林作,倘若林作輸掉比賽,本人亦會給予30萬港幣予林作。

其後林作先後於其社交媒體稱自己並未怕過,及發文指如果籌到70萬便與本人「死過」。本人不忍大眾因為此事而向林作付出金錢,因此決定不論勝負,林作只要簽下合約上擂台一戰,即給予100萬港幣,並即晚聯絡銀行提取100萬港幣現金。

惟直到2月19 日清晨,林作發文指給予本人200 萬,並讓他「打一鑊」,對早前指籌到70萬便與本人「死過」之事隻字不提,令本人對林作的誠信極度質疑。百萬現金、場地及合約已備,本人承諾首回合亦不會還手,保險業向來以誠信為本,本人諭作為保險從業員的林作可以言而有信,上擂台一戰。No bullshit. Let’s go.

鍾培生透露只有兩、三年打拳經驗。(IG圖片)


林作仍考慮鍾培生開出的條件。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!