掃呢頁CODE去手機

2021年2月19日 星期五

馬浚偉:曾志偉招兵 馬浚偉認有大計:乜嘢崗位慢慢傾 #曾志偉 #馬浚偉

無綫早前宣布正式由曾志偉擔任副總經理後,人事大變天,今日亦有多方面的人事改動,志偉亦全力負責綜藝、音樂製作及節目方面,為了加速無綫業務及不同層面節目更 ...




無綫早前宣布正式由曾志偉擔任副總經理後,人事大變天,今日亦有多方面的人事改動,志偉亦全力負責綜藝、音樂製作及節目方面,為了加速無綫業務及不同層面節目更多元化,志偉正向外物色不同範疇人才。繼王祖藍之前正式被委任為「首席創意官」,會為「娘家」盡一分力,據知志偉亦向馬浚偉招手,希望對方返娘家協助擴展業務,而馬浚偉既與無綫高層曾勵珍乃師徒關係,與樂易玲亦是深交,近期亦有不少節目合作,可謂同聲同氣。而馬浚偉近年不停製作自家節目,拍電影、做舞台劇、演唱會,繼續開拓娛樂事業,有心有力。


東網聯絡馬浚偉,問到是否已跟曾志偉正式商討有關將來合作事宜時,馬浚偉坦言:「首先我好開心,志偉哥返咗無綫,佢確實喺演藝界太有實力,佢返TVB係一件好事,TVB亦係我娘家,嚟緊一定有好多大計,如果志偉哥認為我返去係幫到公司嘅,我絕對樂意,當然,返去做乜嘢崗位,大家有時間可以慢慢詳談。我有好多嘢都有興趣,但我本身有公司,所以最主要喺時間上同佢哋磨合到,總之志偉哥叫到,珍姐、樂小姐佢哋都認為我有能力的話,無綫都栽培咗我咁多年,我絕對願意返去回饋公司,為娘家出一分力。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!