掃呢頁CODE去手機

2021年2月19日 星期五

牛雜妹為父被追債哭吐苦水 家人官非纏身晚晚失眠 #李美琪 #牛雜妹

牛雜妹講到父母經營多年的牛雜檔被追租,悲從中來。曾參選港姐李亦喬(牛雜妹)父母在元朗苦心經營牛雜檔,日前她在網上留言吐苦水,指店舖被追討欠款6位數字欠 ...




牛雜妹講到父母經營多年的牛雜檔被追租,悲從中來。


曾參選港姐李亦喬(牛雜妹)父母在元朗苦心經營牛雜檔,日前她在網上留言吐苦水,指店舖被追討欠款6位數字欠租,不明所以。踏入牛年即官非纏身,過了一個憂慮的新年,今日她應邀到銅鑼灣為手機殼品牌店宣傳,聲淚俱下感觸講述爸爸苦況。

面對雙親除時失業被退休,牛雜妹現時最希望為舖頭拍攝一輯紀錄片,記載父母多年來努力:「17年來爸爸媽媽都自己落手落腳經營舖頭,每日做10幾個鐘。」面對現時租金問題,她說:「近兩年因運動和疫情影響生意,業主有代表律師,同我哋律師協商,之前曾經減租,舊年10月傾新租約時,就話我哋欠租6位數,具體幾多唔知道,但冇諗過突然間收到提告紙,之後大家就拒絕溝通,交咗比律師處理,排咗期下個月上庭。」

舖頭暫時去向未明,令牛雜妹及家人非常憂慮,並開始眼紅流淚:「父母同我都失眠咗好多日,舖頭對我來講感情深厚過屋企,由細到大都喺舖頭食飯,亦認識好多熟客,唔係有舖頭我都唔會叫『牛雜妹』,唔會有機會入行見到大家。」

舖頭至今仍然運作,對於欠款數字,牛雜妹說:「筆錢唔係畀唔到,但唔係細數目,爸爸年紀都大退休係OK,但退休唔想咁唔光彩下去做,老人家咁樣好唔開心。呢段期間大家都表現得好堅強,作為一個女要做嘅嘢就係搵律師處理事件。」雖然要鬧上法庭,但牛雜妹盼事件可以和平解決,或許和業主之間雙方有誤會。她暫時無意另起爐灶:「好多朋友都關心我,不過要慢慢再傾,舖頭係全家人嘅,有咩都要同屋企人商量。」

今日牛雜妹為店舖進行宣傳,她想用全家福或舖頭舊照訂製手機殼送給爸爸留為紀念,因為爸爸仍然使用舊式電話,稍後會教爸爸學習智能手機。

牛雜妹為手機殼專門店宣傳,希望可以以父母的牛雜檔設計手機殼,又希望為舖頭拍攝紀錄片。


牛雜妹講起舖頭被追租6位數字,她悲從中來。


受訪期間忍不住眼淚,自己及家人晚晚都失眠。


牛雜妹細個時會在舖頭食飯,已有深厚感情。


她仍希望可以和平解決事件。


父母經營檔口已經17年,已到退休年齡,牛雜妹希望父母可以光榮退休。(牛雜妹網誌圖片)


(牛雜妹網誌圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!