掃呢頁CODE去手機

2021年2月19日 星期五

郊外拍攝冇廁所 許靖韻忍足十個鐘 #許靖韻

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}許靖韻(Angela)今日( ...




許靖韻(Angela)今日(19日)推出EP《Step Forward》。這張被Angela稱為「友情專輯」的EP共收錄了《謝謝對不起》、《我們都錯》、《代罪羔羊》、《別為我好》及《別為我好—(我未夠好版)》五首歌曲。

稱之為「友情專輯」,Angela解釋道:「全碟歌詞由張楚翹包辦,我之前都有好多歌係佢填詞;《謝謝對不起》係徐浩監製,由我新人已經開始合作,認識咗好多年,好似睇住我大咁樣,所以佢哋兩個對我已經好熟悉,大家好有默契,合作好順利;《別為我好》係好朋友林奕匡作曲,一直都好欣賞佢嘅歌,前年嘅音樂會亦都演唱咗佢嘅作品,今次鼓起勇氣向佢邀歌,促成咗第一次合作,碟入面亦都有一個同佢嘅合唱版。」而《代罪羔羊》則由Angela自己作曲,「今次係一個新嘗試、新方向,雖然唔係坊間接受度高嘅曲風,但自己都好鍾意,嚟緊都會寫多啲唔同曲風嘅歌俾大家。除咗自己作曲,都希望可以幫自己填埋詞,一首歌嘅曲、詞、編、監都係自己個名,係我嘅一個目標。」

至於唱片封套則特別到郊外拍攝,由天光拍到天黑共十小時,Angela穿着又重又長的白色紗裙,笑說有一種像在拍婚紗照的感覺,「着住一條好華麗嘅禮服裙彈住鋼琴,好公主、好童話。」而每次拍攝都會有不少蝦碌事發生的Angela這次亦不例外,「今次喺山上拍攝,冇廁所、亦冇地方換衫,特別係呢條紗裙勁大條,上車換衫已經塞爆咗架車,多謝同事人肉擋住架車俾我換衫。」冇廁所去,如何解決生理需要,Angela說:「所以我冇乜飲過嘢,同埋唯有忍,忍足十個鐘!哈哈哈。」團隊亦特地把最能代表Angela的鋼琴搬到山上,大自然跟鋼琴映襯下有着特別的對比,亦貫徹她鋼琴才女的清新形象。



Angela表示穿着又重又長的白色紗裙,笑說有一種像在拍婚紗照的感覺。



Angela於郊外拍攝唱片封套,由天光拍到天黑,足足用了共十小時。




鍾意就快D Share啦!