掃呢頁CODE去手機

2021年3月8日 星期一

洪金寶:事隔2年再拍戲 洪金寶精神奕奕跑出場 #洪金寶

藝人洪金寶出席電影《邊緣行者》開鏡儀式,之前傳身體不適的他今日精神飽滿,中氣十足,更跑住出場。他稱已接近兩年未有拍戲,在戲中飾演大哥角色,問到拍攝時會 ...




藝人洪金寶出席電影《邊緣行者》開鏡儀式,之前傳身體不適的他今日精神飽滿,中氣十足,更跑住出場。他稱已接近兩年未有拍戲,在戲中飾演大哥角色,問到拍攝時會否安排足夠時間休息?他說:「呢期日日休息,都休息咗年幾兩年。(有得拍戲開心啲?)梗係,一嚟好耐冇拍戲,雖然今次係友情客串,香港電影有工作要繼續做,絕對開心。香港人拍香港電影,都唔知幾時會停。今日聽到UA院線結業,遲啲發行、電影、電視都冇得睇,要聽麗的呼聲,聽番電台,遲啲香港乜都復古!(對UA結業好唏噓?)梗係,我以前成日入戲院,每個星期六、日就去霸位,睇觀眾反應,睇自己同啲老死麥嘉嘅戲,依家都冇呢支歌仔唱。」


他指很佩服及欣賞香港電影公司在疫情下仍製作及開戲,坦言自己沒有這個本事。問到會否減片酬支持電影業?他笑言:「如果係香港政府就唔使,大把錢,如果係同業就有商量。(會唔會想政府對電影業更多資助?)唔講呢啲,冇希望,人生冇希望。(諗吓啲孫仔就開心?)打開個電視見到啲老百姓生活睇到心酸,我好想幫,但我幫唔到咁多,唯一幫手就係流眼淚。」問到跟UA院商是否熟悉?他自嘲跟院商及老闆都不熟:「唯一識嘅老闆係我老婆。(佢陪你開工?)佢照顧我,唔係有咩做,返去炒佢魷魚。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!