掃呢頁CODE去手機

2021年3月8日 星期一

J.Arie:最後一次拍無綫劇 J.Arie圓夢與男神陳豪同場 #J.Arie #無綫 #陳豪

第一次亦係最後一次,聽落好傷感。歌手J.Arie(雷深如)喺剛播完嘅《陀槍師姐2021》大結局竟然有份,仲係做殺咗男朋友嘅殺人犯,佢喺社交平台上載同陳 ...




第一次亦係最後一次,聽落好傷感。


歌手J.Arie(雷深如)喺剛播完嘅《陀槍師姐2021》大結局竟然有份,仲係做殺咗男朋友嘅殺人犯,佢喺社交平台上載同陳豪、宣萱合照,搞笑留言:「明明我只係出咗3秒,講咗3句對白『吓』、『哦』、『你都係扯吧啦』....點解你哋都會睇到,平時好日又見唔到我真大鑊,陳豪係我電視界絕對嘅男神,終於係第一次亦應該係最後一次同框,宣萱嚟講,真人真係好靚,感謝第一次亦係可能係唯一一次出現喺劇集。」


J.Arie解釋因為之前簽咗TVB和邵氏,先有機會拍劇,佢話:「不過我啱啱情人節就完咗約,所以覺得係唯一一次,亦都係最後一次,因為全年我做過嘅嘢就係講咗呢3句對白,都多謝舊公司畀我客串大結局。」佢又笑言本身喺另一套劇《飛凡三俠》都有一句對白,但佢都覺得好無謂,最終都畀人Cut埋,所以今次好難得有3句對白出街。


談到男神陳豪,佢笑言:「鍾意咗佢好耐,陳豪都應該知道,因為我都同佢講過幾次,仲透過唔同嘅人同佢講過,可以同到佢、宣萱同框出現係超難得。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!