掃呢頁CODE去手機

2021年3月31日 星期三

林利:徹夜難眠!林利公開向愛妻認錯:我愛你 #林利

藝人林利2019年同台灣女友Erin結婚,點知近日婚姻起暗湧,其太太喺社交網指長期分隔兩地,只靠視訊聯絡,感情受到挑戰,而林利則指無能為力,唔係一個好 ...




藝人林利2019年同台灣女友Erin結婚,點知近日婚姻起暗湧,其太太喺社交網指長期分隔兩地,只靠視訊聯絡,感情受到挑戰,而林利則指無能為力,唔係一個好老公,更坦言唔鍾意太太經常將家事公開講,又指因要照顧媽媽,故暫時飛唔到台灣同太太團聚。


經過一晚嘅沉澱,佢喺社交網公開向太太認錯,指因照顧媽媽而忽略對方,並指已雨過天青,會同太太繼續走下去:「Morning.06:00.. 我錯了!徹夜難眠,日子中暗潮洶湧我不斷地自救,撐住自己,也挺住了媽咪!忽略了胡同裏的你,忽略了你,我會很努力的,把胡同整理好,使燈光通明著,讓我們牽着手往前走吧!再次謝謝妳的包容,辛苦太太!我盡力,我愛妳....大叔的記夫妻說。」而其太太亦有讚好發文,支持老公。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!