掃呢頁CODE去手機

2021年3月31日 星期三

江嘉敏爆馮盈盈約會例遲 #江嘉敏 #馮盈盈

馮盈盈與江嘉敏合作做節目,甚有火花!
江嘉敏爆馮盈盈約會例遲由馮盈盈、江嘉敏、賴慰玲、戴祖儀及劉佩玥主持的J2全新節目《解構心機女》前晚首播,邀來張振朗擔任嘉賓,話題圍繞身形較嬌小女生的機 ...




江嘉敏爆馮盈盈約會例遲

由馮盈盈、江嘉敏、賴慰玲、戴祖儀及劉佩玥主持的J2全新節目《解構心機女》前晚首播,邀來張振朗擔任嘉賓,話題圍繞身形較嬌小女生的機心,以及約會時「例遲」等問題。振朗被踢爆鍾情矮小女生,他靦腆地說:「可能係因為有種想保護佢嘅感覺!我亦試過雨天喺街等個女仔,等足兩粒鐘。」談到女生向異性「借衫」問題,賴慰玲即笑說:「以前排戲凍,好熟嘅女仔叫我凍死都唔好問在場男生借衫着。」祖儀唔怕醜自爆:「以前試過同男仔去睇戲,佢借件衫畀我,我攞返屋企攬住嚟瞓!」

至於「約會遲到」話題,盈盈搶着說:「有樣嘢叫fashionably late,即係好似約人傾生意,遲5分鐘到畀佢哋準備。」想不到此話一出,江嘉敏即說:「怪唔得我哋約佢(盈盈)出街有咁多藉口遲到」事後盈盈回覆表示:「同佢都有成年冇約過出嚟嘞,如果之前我真係有遲到,講番聲對唔住,希望佢唔好放喺心」






鍾意就快D Share啦!