掃呢頁CODE去手機

2021年4月7日 星期三

尹蓁晞:真人騷被批太肥 尹蓁晞減肥成功公開體重 #尹蓁晞

Yumi細細個就鍾意食朱古力,所以有蛀牙問題。藝人尹蓁晞(Yumi)出席復活節朱古力活動,鍾意食朱古力的她,自言唔開心時可以吃掉一盒,故自細有蛀牙問題 ...




Yumi細細個就鍾意食朱古力,所以有蛀牙問題。


藝人尹蓁晞(Yumi)出席復活節朱古力活動,鍾意食朱古力的她,自言唔開心時可以吃掉一盒,故自細有蛀牙問題,早前成功減磅,現時體重56kg,目標再減多2kg,就可以着比堅尼騷身材。


早前參加口罩小姐選舉,被主持批不專業,一早被foul出局,她解釋第一次做真人騷無經驗,自認天然呆。問到覺得自己輸在哪方面?她說:「臨場表現唔好,轉數唔夠快,準備差少少,唱歌不嬲麻麻哋,唔知主持問我乜。(唔了解主持?)主持問我知唔知佢哋個人性格,嗰刻腦一片空白,因為我第一次見佢哋,會錯意,講唔出,畀人覺得唔尊重,我係知佢哋,但講唔出特徵。」她表示已反省,自言豁達,會再參加其他真人騷,下次會好好準備。


她承認收到不少批評,大多批評她肥,她說:「我接受缺點,我真係肥,不過參賽者都有人肥過我。」提到早前做台灣節目的助理主持,反而港式普通話令觀眾受落,覺得好笑,現時會多做直播。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!