掃呢頁CODE去手機

2021年4月7日 星期三

楊詩敏:奪Patrick Sir第一次 蝦頭封利是「回禮」 #楊詩敏 #蝦頭

藝人楊詩敏(蝦頭)在熱播劇集《愛美麗狂想曲》飾演Playgirl「Kiki姐」,有曹永廉等多個男伴,其中又與飾演BabyBaby的醫生「媽寶」男友林溥 ...




藝人楊詩敏(蝦頭)在熱播劇集《愛美麗狂想曲》飾演Playgirl「Kiki姐」,有曹永廉等多個男伴,其中又與飾演Baby Baby的醫生「媽寶」男友林溥來(Patrick Sir)拍拖,更有爆笑親熱戲!劇中蝦頭經常想「搞嘢」,但都不成功,最後2人終成功在酒店開房,但期間因為男方媽咪致電,最終失敗收場!


他們今次是首次合作,蝦頭笑言一開始拍錫戲時都有點拘謹:「我好少拍呢啲激烈親熱戲,今次真係埋牙,錫完就除佢衫,點知就電話到,我好嬲,之後叫咗曹永廉嚟陪我,嗰晚我就同佢搭上咗。」她又笑言要封老毛(利是)給Patrick,因為今次是對方處男下海拍劇,不但要露點上陣與她演親熱戲,更要獻出螢幕初吻!


但Patrick就謂不尷尬:「同蝦頭拍劇唔怕悶場,同埋佢令我好自然、好舒服,啲人話拍親熱戲會緊張,可能佢喺度我好輕鬆。(演戲初哥大壓力?)我個人不嬲學嘢快。」蝦頭大讚他演得很好又淡定。他亦坦言拍親熱戲前有跟太太關宛珊(Kimmy)備案,對方十分放心:「佢只係話『好呀』,完全冇所謂,但如果同李佳芯,隨時佢就唔畀,哈哈。」講到蝦頭劇中周旋多個男伴之間,可是艷福無邊?她自爆與陳豪有「床邊戲」:「喺床邊同佢講嘢。(你想同佢有床上戲?)想囉,我好冧佢架!呢套劇同佢都多對手戲,好好玩,佢做戲好free,拍劇好多經驗,我哋成日傾演技。」


Patrick亦謂想拍多些劇,希望之後可與蝦頭再合作:「如果我哋2個角色掉轉,佢做好正經,我做搞佢,古靈精怪咁,更有落差。」蝦頭即笑言:「頭先佢講『搞佢』個樣奸奸地,佢做斯文敗類就啱晒。」另外,講到太太將於1、2星期內生B,Patrick多謝《白色強人II》的劇組和監製,特地將其戲份調在香港拍攝,不用回內地拍。他坦言近日開始緊張,又謂太太想順產,但要再視乎情況,因為BB頭大又高大。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!