掃呢頁CODE去手機

2021年4月7日 星期三

雲浩影同米線阿姐切磋鄉音 朱鑑然甩拖想覓新歡組情侶檔 #朱鑑然 #汪明荃 #阿姐

《全民造星III》參賽者之一的雲浩影(Cloud)和朱鑑然今日到中環一間米線食店宣傳,Cloud當上食店代言人獲老闆贊助一世食米線,令她節省飯錢。而眾 ...






《全民造星III》參賽者之一的雲浩影(Cloud)和朱鑑然今日到中環一間米線食店宣傳,Cloud當上食店代言人獲老闆贊助一世食米線,令她節省飯錢。而眾所週知食店最聞名是阿姐口音文化,原來Cloud也略懂一二,還即場開腔模仿講響音話,似模似樣,笑說:「我都好留意啲宣傳,我可以同啲姐姐切磋。」

Cloud參加完《造星III》後正準備以6位數自資出歌,相比同是造星Alina(李炘頤,原名李靜蓮)密密接工作下,她較為弱勢,Cloud說:「每人發展方向唔同,我冇公司就自己落手落腳去做,都學到好多嘢。」

朱鑑然羨慕Cloud做食店代言人有免費贊助。他早前被拍攝到和女友一齊行家品店,今日卻表示:「而家單身,會專注工作先,但若有女朋友,唔介意情侶檔現身。」朱鑑然早前夥拍影帝梁朝偉和劉德華開拍電影《金手指》,面對前輩非常緊張,尤其望到梁朝偉一雙電眼時,「我承認有一秒跳離咗角色,形容唔到個感覺。」鏡頭前後大家都有交流,令他得着不少,朱鑑然曾經有一刻想靠近梁朝偉打招呼,「見佢好專注望住個螢幕,後來怕騷擾到佢,我最後都轉身走咗。」

雲浩影跟身旁米線阿姐切磋鄉音。


朱鑑然羨慕雲浩影一世免費食米線。


雲浩影準備自資6位數出歌。


朱鑑然希望另覓新歡組情侶檔。


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!