掃呢頁CODE去手機

2021年4月7日 星期三

恨搞Pool side婚禮 廖子妤嘆難覓真命天子 #廖子妤

單身的Fish未就人生大事太過着急。
恨搞Poolside婚禮 廖子妤嘆難覓真命天子單身的Fish未就人生大事太過着急。廖子妤(Fish)早前為婚禮業界舉行的頒獎禮擔任頒獎嘉賓,同場還有電 ...




恨搞Pool side婚禮 廖子妤嘆難覓真命天子

單身的Fish未就人生大事太過着急。

廖子妤(Fish)早前為婚禮業界舉行的頒獎禮擔任頒獎嘉賓,同場還有電影《淪落人》導演陳小娟及陶傑等。當日,Fish以一身西裝造型「反串」現身,她說:「之前拍攝《地產仔》,或者金像獎都有着男仔西裝,我自己好鍾意西裝,我覺得呢件係我嘅盔甲,係一個好有魅力打扮。無論男同女都可以嘗試。」

Fish早前為婚禮業界舉行的頒獎禮擔任頒獎嘉賓。
Fish早前為婚禮業界舉行的頒獎禮擔任頒獎嘉賓。
Fish以一身西裝造型「反串」現身。

Fish以一身西裝造型「反串」現身。



提到早前擔任模特兒影婚照,加上近年不少朋友結婚,Fish直言不少朋友向她「催婚」,令她也思考自己是否已到適婚年齡,Fish說:「身邊朋友紛紛步入婚姻殿堂,大家都會開始問我幾時結婚呀?想唔想結婚呀?」不過單身的她並未就人生大事太過着急,她直言:「我嘅答案都係隨緣啦,你要遇到一個啱嘅人冇咁簡單嘅,身邊朋友好幸運可以遇到另一半,我都好替佢哋開心。」雖未遇到Mr Right,但Fish表示已諗好自己的婚禮:「唔係個個都咁幸運會遇到,我會憧憬婚禮可以搞一個party,唔使畀禮金,來玩同食嘢,有泳池有live band,開開心心咁玩。」




鍾意就快D Share啦!