掃呢頁CODE去手機

2021年4月7日 星期三

梁祖堯 X MIRROR做直播 姜濤餓鬼上身喪食雞煲坦言「趕fans」前有掙扎過 #姜濤

(FB圖片)梁祖堯(阿祖)日前因為ViuTV節目《調教你MIRROR》捲入姜濤鬧fans紛爭,連日成為戰靶的他,昨日趁ViuTV舉行五周年台慶,開腔解 ...




(FB圖片)


梁祖堯(阿祖)日前因為ViuTV節目《調教你MIRROR》捲入姜濤鬧fans紛爭,連日成為戰靶的他,昨日趁ViuTV舉行五周年台慶,開腔解釋和交代整件事的始末。他在接受訪問時,坦言「預咗一定有呢個結果」。

雖然節目出了事端,但阿祖和MIRROR各成員在一片爭議聲中,似乎未有因此而存有芥蒂,昨晚仍齊上ViuTV facebook一個名為「《調教你MIRROR》醉後的晚餐」直播。直播中,MIRROR和阿祖邊食雞煲邊打邊爐,分享日前入camp後的得着和感受。而當年曾經是大肥仔的姜濤,面對美食,十足餓鬼投胎般,直播期間未停過手、冇停過口,不斷喪食,有網民留言笑他相當「擦得」,又有人擔心一晚過後,姜濤會翻脹一個碼。

在直播中,導師身份的阿祖,表示最初不認識12子,亦不了解他們,之所以和製作組構思《調教你MIRROR》這個節目,是希望讓MIRROR在入camp這12天中,透過相處及參與一些workshop,重拾當年參加《全民造星》的初心。其間,阿祖亦重提「梅窩鬧fans」一事,他說:「大家都知fans對偶像嘅愛,係好偉大好重要,有fans支持係好重要,有好多人好努力,但冇支持者,而MIRROR係幸運嘅,有咁多fans,務必要好好珍惜。不過今次喺拍攝中間,有時見到fans行出馬路會有危險,有時亦會阻礙拍攝,令到工作做唔到。一直諗個節目出街,啲人就會明,因為希望佢哋喺呢個節目中,做一個有血有肉嘅人,大家都知呢一行,當有人喺度,有經理人喺度、有fans喺度,未必做到最真正真實嘅自己,接拍呢個節目前,我都好殘忍同花姐講,叫佢放手唔好喺度,而fans有幾愛佢哋,佢哋係知亦一定會珍惜,亦見到佢哋今次係冒險做呢個狠心嘅決定,事實上,我覺得佢哋係好真誠。雖然個節目做咗一半,但我好愛佢哋,佢哋已經係我一家人。」

之後,MIRROR各成員先後講出日前入camp做節目的得着和感受,AK(江熚生)說:「入呢個camp前,其實係有壓力,因為本身唔識阿祖,又會諗,真係一個camp就解決到所有嘢?結果第四晚真係得,最大得着,係可以重新認識自己。」其他各成員亦分享在參與這個節目前,大家都各自背負壓力和負面情緒,但短短幾日,一起坦誠相處後,心中的一面牆,終於可以慢慢打破。就連平時隊中較少說話的Jeremy(李駿傑),亦表示:「可能大家都好似我咁覺得,4號嗰晚,其實係我哋呢個真MIRROR嘅成立。」他更爆出陳卓賢(Ian)在當晚喊得好慘,直言相處這麼久,到那一刻才發覺他內心有很大抑壓。

而Ian亦接口說:「短短幾日好重要,我知自己幅牆喺入行後特別厚,自我防護機制好強,當然好感恩入行後有好多得着,但就算問大家呢一刻開唔開心,大家應該都會有猶豫,因為大家少咗同自己對話。之前有段時間不斷同自己溝通,自己裏面搵到垃圾,但唔識分解,直至早幾晚同大家傾完,雖然垃圾未分解到,但至少傾完係會舒服咗,俾大家了解咗,覺得冇咁孤獨。」

至於由頭食到落尾的姜濤,在最後被其他隊員夾硬收起筷子後,抺完嘴一臉滿足說:「多謝大家,多謝阿祖(指一指面前的雞煲),呢個trip,外界對於我係有諗法,我覺得要回應返fans,出道以嚟,一定離唔開fans嘅幫助,所以之前講嗰啲說話,係真係有掙扎過,但諗過如果係因為阻礙到工作,我係需要講出嚟。」而Edan(呂爵安)亦澄清今次MIRROR一齊站出來應對fans,並非是想利用fans製造節目效果,而是經過12個隊員一齊同意,說出這些話只是希望做好節目。

MIRROR與梁祖堯昨晚開live,同場還有《全民造星》年代的老師及參賽者。(FB圖片)


Lokman被考起,要用「港普」發言。(FB圖片)


梁祖堯各成員都有輪流發言的機會,講講心底話。(FB圖片)


Ian分享自己在拍節目時,解開了心鎖。(FB圖片)


Anson Lo也分享了拍節目的得着。(FB圖片)


在大家輪流發言時,坐在前排的成員,尤其是姜濤(左二),一直不停口食。(FB圖片)


可用「狼吞虎嚥」去形容姜濤。(FB圖片)


就算要聽隊友講話,姜濤還是口不離食物。(FB圖片)


姜濤最後被迫放下筷子發言。(FB圖片)


網民都有留意到姜濤一直食不停。(FB圖片)


(FB圖片)


大會預備雞煲給MIRROR及梁祖堯,但可能味道太辣,令不少成員食到面容扭曲。(FB圖片)


網民又討論到底MIRROR中誰比較能吃辣。(FB圖片)


-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!