掃呢頁CODE去手機

2021年4月15日 星期四

老公爆佢想隆胸|吳若希YouTube玩夫妻測試怒呼 : 「你個垃圾!直接離婚!」 #吳若希

老公爆佢想隆胸|吳若希YouTube玩夫妻測試怒呼  : 「你個垃圾!直接離婚!」
老公爆佢想隆胸|吳若希YouTube玩夫妻測試怒呼:「你個垃圾!直接離婚!」發布日期:2021-04-1518:15已複製早前,吳若希(Jinny)為 ...




  • 老公爆佢想隆胸|吳若希YouTube玩夫妻測試怒呼 : 「你個垃圾!直接離婚!」

  • 發布日期:2021-04-15 18:15








早前,吳若希(Jinny)為保人氣大搞YouTube頻道,頻道頗受歡迎,followers已有七千subscribers,除了上月的露營洗禮外,向來愛審老公Alex的吳若希還透露為令夫妻和睦,每個月都會有一個「相敬如賓」為題的時段。

昨日的「相敬如賓週」,Jinny在IG表示︰「今次我決定挑戰何生!究竟佢了解我定我了解佢??仲要嬲到我要求直接離婚!?」二人互相問對方問題,考對方記性。

Jinny除問Alex激到自己最嬲嗰次係咩? 還問Alex:「我唔開心或者唔舒服嘅時候最想你做咩?」 更表示︰「超簡單,如果你呢條答唔啱我哋可以離婚,直接離婚。」最後Alex 都順利過關。片段間Alex大爆老婆最想整容隆胸,一直被指惡妻的吳若希,更多次直罵老公「你個垃圾!」

對於片段,有網民大讚好好笑,但亦有人表示:「夫妻都相敬如賓!唔好開口埋口垃圾!而且不要隨便講離婚二字!」



----------------------------

壹週刊 31年 和你壹路同行

回顧31年走過的路

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!