掃呢頁CODE去手機

2021年5月15日 星期六

許志安:【台疫緊張】許志安提早返港 接受14日家居隔離 #安仔 #許志安

努力洗底、揚言重新出發的歌手許志安,上月飛抵台灣拍攝台劇《接招吧!製作人》,該劇由12個單元串連成故事,安仔是其中一個單元的主角,因為台灣疫情反彈,他 ...






努力洗底、揚言重新出發的歌手許志安,上月飛抵台灣拍攝台劇《接招吧!製作人》,該劇由12個單元串連成故事,安仔是其中一個單元的主角,因為台灣疫情反彈,他今日提前乘早機返港,中午12時抵港,隨即接受14天家居檢疫。安仔今日接受東網訪問,他說:「今日返嚟過程都好順利,機場冇乜人,我用咗個幾、兩個鐘就搞掂晒。」


安仔透露因為台灣疫情開始緊張,導演擔心他的行程有影響,所以特意將他的戲份提前拍攝,讓他可以早點回港,他說:「我啲戲份冇少嘅,都係拍咗咁多日,只係提前趕拍晒我啲戲,因為有乜事,台灣演出嘅藝人可以諗方法拍埋落去,本來我係過兩日先返。」在台灣拍劇期間,他除了到片場或拍攝場地,基本都沒有出街,他說:「每日拍完就換衫返酒店,然後叫嘢食,差不多日日都係咁。」此行,他亦灌錄了劇集歌曲,他說:「今次拍台劇吸引之處,係每個單元都有主題曲,我首歌由候選金曲獎最佳填詞人黃婷做音樂導演,我都有恭喜佢呀。」另外,近期愛上攝影的他,在當地見到美景亦有拍下留影。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!