掃呢頁CODE去手機

2021年5月15日 星期六

口罩小姐「女版193」張晉雅魔音牧童笛喜感洋溢:想搵多啲可能性 #口罩小姐 #張晉雅

憑178厘米身高被封「178」的模特兒張晉雅(Selene),參加ViuTV《最後一屆口罩小姐選舉》穿着黑色潛水衣出賽,與吹奏牧童笛的技能,全場矚目, ...






憑178厘米身高被封「178」的模特兒張晉雅(Selene),參加ViuTV《最後一屆口罩小姐選舉》穿着黑色潛水衣出賽,與吹奏牧童笛的技能,全場矚目,雖然最終未能勝出,不過Selene因此賽事頓悟人生,認清自己目標。現年26歲的她有着師姐熊黛林的影子,更多了一份幽默喜感,Selene說:「其實我唔覺得自己有喜感嘅,係身邊嘅人同我講我好得意好搞笑,令到人開心係一件好事嚟。其實我個人好情緒化,但係見到人都想大家開心,會將好嘅一面同大家分享。我好鍾意音樂嘅,但係之前樣樣學啲冇樣精,最近鍾意咗牧童笛同打碟,搵咗個喺外國主修牧童笛嘅朋友教我,搬咗上舞台。其實我17歲已經入行,做硬照模特兒,又拍過一部電影,好多嘢都試過,而家發覺唔想就咁畀人喺相或片裏面嘅我、喺冇乜互動下畀人認識,啲人會覺得我好寸,我覺得好唔公平,所以就想試多啲嘢,搵多啲可能性,希望多啲人認識我。」

張晉雅,參加ViuTV節目《最後一屆口罩小姐》花名178。


因為節目行為騎呢有喜感,被旁白君形容「叠埋心水做女版193」。


對於被批評騎呢博出位,Selene毫不介意,她說:「其實有好多批評,大家都有自由去表達自己嘅睇法,我會過濾吸收乜嘢資訊同改善。其實所有嘢我都好認真對待,我嘅睇法係騎呢即係同其他人唔同,係特別、比人優勝,所有嘢都有唔同觀點同角度,將自己好嘅嘢利用晒,發放正能量,咁係一件好事。就好似吹牧童笛,佢係我童年嘅一個缺憾,細個學校冇限我哋一定要學,疫情下大家都冇嘢做,我就決定學識佢,音樂係令人開心,牧童笛令我諗通咗好多對音樂嘅諗法,大家聽到又覺得好笑,一舉兩得。」

郭嘉駿(193)在口罩小姐中擔任隊長,高挑的178有「女版193」的稱號,原來178視三哥為偶像,她更即興大顯身手以「譚仔話」對答,十分搞笑!她說:「193係幾幽默嘅人,好叻、轉數好快,又有風度,有人覺得我哋個感覺差唔多,我努力學緊譚仔話,希望可以跟到三哥帶我去做米線姐姐,去努力做工!193係一個好勤力嘅人,每次我哋做完表演佢都畀好多評語,喺佢身上學到好多唔同嘅嘢,我視佢為偶像,得閒會聽完佢講嘅嘢寫低袋入袋。我都好想試更多唔同嘅嘢,尤其係綜藝同拍電影,畀人睇到自己好多唔同可能性,我可以去盡啲。」

髮型 : Nasaki Chu @mobius

服裝提供:iBLUES

場地提供:Camellia

178重演當日着潛水參加比賽!


希望觀眾更認識自己,所以參加大量互動的節目。


型還型,突然又發揮騎呢本色扮撩鼻。


178是193的隊員,她大讚193好人,每次拍攝完都會畀建議。


兩位都是騎呢之人,無論是影相或被影都無理正經。


178表示將來的目標是試更多不同嘅事物,尤其在綜藝、拍電影方面希望有進展。


被批評是魔音牧童笛,178說在疫情下想重新學習,專誠搵了一位朋友教吹笛。


(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!