掃呢頁CODE去手機

2021年5月15日 星期六

黃嘉樂:黃嘉樂演技大爆發 《逆》爆喊被讚真.演技 #黃嘉樂

無綫熱播劇《逆天奇案》開播之來贏盡口碑,其中一個單元故事「消失的子彈」中更大玩感人煽情。單元中的男主角黃嘉樂演出令人亮眼。其中一場戲講述他到監獄探女友 ...






無綫熱播劇《逆天奇案》開播之來贏盡口碑,其中一個單元故事「消失的子彈」中更大玩感人煽情。單元中的男主角黃嘉樂演出令人亮眼。其中一場戲講述他到監獄探女友林熹瞳時,起初他冷靜情緒演繹出不能讓女友擔心的狀況,其後當他得知女友曾被強姦和殺人並自首後,即時將原定角色抽離並再將演技推高,即場崩潰嚎哭來演出那種無助、自責和不憤的情緒,演技大爆發令觀眾看得入木三分,演技令人刮目相看,又被2人之間的愛情所動容,網友直言「睇到喊」,大讚係「真演技」。


黃嘉樂接受東網訪問時,表示:「今次係從演以來喊得最多一次,所以比較難忘。好似探監嗰場戲拍咗2個Take。其實第1個Take導演已經收貨,不過我覺得可以做得更好、多啲層次,所以叫導演畀多次機會我拍,最後揀咗第2個Take。不過拍攝林熹瞳戲份時,其實我喊得仲勁,啲工作人員都過要嚟安慰我。其實要演得好,對手都好有影響,記得有前輩同我講過,自己好冇用,要對手一齊好先係最好,我一直都記住咗呢句說話。」對於網友的支持,他表示:「好多謝大家鍾意我嘅演出,往後會再畀心機,希望大家都會喜歡。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!