掃呢頁CODE去手機

2021年5月31日 星期一

李克勤:老婆斥2,500萬買樓 李克勤自爆睇報紙先知 #李克勤

歌手李克勤出席無綫慈善節目,與一眾《聲夢傳奇》導師同台表演,手持拐杖的他透露近日再受傷,繼日前踢波傷到膝蓋,之後腰部舊患亦發作,認真慘情!談到太太盧淑 ...






歌手李克勤出席無綫慈善節目,與一眾《聲夢傳奇》導師同台表演,手持拐杖的他透露近日再受傷,繼日前踢波傷到膝蓋,之後腰部舊患亦發作,認真慘情!


談到太太盧淑儀近日以首置身份,豪掟逾2,500萬元買下香港仔黃竹坑站晉環一個937方呎的單位,克勤聞言即失笑:「我幾乎係睇新聞先知,趁我教緊人唱歌、唔係好覺嘅時候,佢略略提過,直到我睇到報道,我問佢呢,佢就話我:『多事!』、『識乜!』。(太太用私己錢買?)唔知,我都一頭霧水!(自住定投資都唔知?)等我返去問吓佢先」


對於「聲夢」一班導師近日被轟胡亂淘汰學員出局,身為主理人的克勤,也感受到導師們的慘況,坦言手掌手背均是肉,自己亦先知先覺,當日決定不做評判,無需參與淘汰環節。至於好友譚詠麟大讚學員炎明熹,被指是「死亡之吻」,又指克勤是「大器晚成」,克勤笑說:「咁要我點答呢?手掌是肉手背也是肉。(會唔會同阿倫一齊幫曾志偉拍節目?)我係冇所謂嘅,但依家首要係等通關上去搵錢。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!