掃呢頁CODE去手機

2021年5月31日 星期一

林泳淘:林泳淘低調簽字做人妻!自爆結婚因為兩次車禍 #林泳淘

前「東張女神」林泳淘上月宣布同拍拖14年嘅初戀男友林卓立結婚,今日(31日)佢喺社交網晒婚照,自爆已低調簽字成為人妻,佢留言:「對於新嘅身份,我仲係無 ...






前「東張女神」林泳淘上月宣布同拍拖14年嘅初戀男友林卓立結婚,今日(31日)佢喺社交網晒婚照,自爆已低調簽字成為人妻,佢留言:「對於新嘅身份,我仲係無乜實感。」


佢又分享初為人妻嘅感受:「對於新嘅身份,我仲係無乜實感,(努力執屋中)。不過林生就好開心,(幸福mode執屋中)。」佢又透露決定結婚係因為兩次車禍禍,令佢做出呢個人生重大決定:「話說大約係一年前,我同林生因為輪流炒車,我就帶咗佢去拜拜還神(感謝神,最緊要人冇事)師傅見到我哋個八字就話,哇,你兩個人真係天作之合,個八字咁夾嘅,有無諗住結婚呀?林生就好爽快咁話 : 有呀!」


原來去見師傅前,當時仲係男友嘅林卓立已早有準備:「呢次係我第一次聽到自己要結婚嘅事,(事後先知,原來佢之前已經訂好戒指,只係疫情關係一直卡住喺外國成年幾都未寄到返香港),跟住師傅好快就畀咗兩個日子我哋,而其中一個,咁啱就係我哋嘅拍拖紀念日。(一切都是整定的)2021年5月29日我同林生都多了一個身份,多了一些家人,多了一份責任。但不變嘅係,我哋應該會繼續相愛相殺直到海枯石爛,直到生命終結,直到永遠永遠。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!