掃呢頁CODE去手機

2021年5月31日 星期一

政府或限制冇打疫苗唔畀入餐廳 可嵐:打針係有人權同選擇 #可嵐

今天特首林鄭月娥率領食物及衞生局局長陳肇始、公務員事務局局長聶德權舉行記者會,宣佈推行「全城起動,快打疫苗」計劃的詳情,其中陳肇始預告如第五波疫情來臨 ...






今天特首林鄭月娥率領食物及衞生局局長陳肇始、公務員事務局局長聶德權舉行記者會,宣佈推行「全城起動,快打疫苗」計劃的詳情,其中陳肇始預告如第五波疫情來臨,或將限制未打針者進入食肆、學校與戲院等高風險場地。圈中不少明星在港開設餐廳,對於這項新建議,都抱有不同的睇法。

2019年12月於紅磡開餐廳的可嵐,聞政府鼓勵市民打疫苗,她說:「我哋餐廳唔會強制員工打針,亦都保持住4人限聚嘅,打針係有人權同選擇,疫苗出咗冇耐,大家都唔清楚佢嘅反應,我有一個員工係一個22歲後生男仔,佢自發去打,但打完反應好大,3日返唔到工,我係有少少concern,始終係一啲外來嘢打入身體入面,我唔鼓勵人為咗份工、為咗食飯而打。」

提到政府建議用意是鼓勵市民打疫苗,因疫情目前已慘蝕6位數字的可嵐說:「唔似鼓勵,似強迫,不過我哋只係基層市民,開間餐廳,反正疫情下都影響咁耐,而我哋嘅牌照其實一樣嘢都冇受惠到,我亦有綜合員工嘅聲音,佢哋都強烈地唔想打針,我哋都唔會強迫佢哋。」

另外,在將軍澳經營餐廳的黃美棋今日回覆傳媒:「如果真係咁嘅話,堂食嘅生意就一定會有影響,雖然疫情已經維持咗年幾,大家都開始習慣外賣形式,不過生意都一定有影響。」

可嵐近年努力經營生意,疫情下依然繼續開餐廳食肆。(資料圖片)


可嵐的食店近日正式開幕。(IG圖片)


可嵐作為單親媽媽,照顧兒子之餘更努力工作搵錢。(IG圖片)


(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!