掃呢頁CODE去手機

2021年5月8日 星期六

鄭敬基結婚5周年受疫情影響 無奈取消意大利婚紗照之旅 #鄭敬基

資料圖片/FB圖片58歲的鄭敬基經歷過一段失敗婚姻,2015年在教會分享時認識年輕19歲的現任妻子麥曉安(Angie),他們很投契,翌年結婚至今,去年 ...




資料圖片/FB圖片


58歲的鄭敬基經歷過一段失敗婚姻,2015年在教會分享時認識年輕19歲的現任妻子麥曉安(Angie),他們很投契,翌年結婚至今,去年更帶着老婆返加拿大多倫多定居,心繫香港的他們更無間斷在加國為港人發聲。今日是鄭敬基二人的結婚5周年,兩人原定到意大利再拍婚紗照慶祝木婚,可惜疫情影響未能成行。

鄭敬基今日在facebook老婆貼出愛的宣言:「我、白頭、你、未老,所以祝我們白頭到老,本來一早約好一到結婚5周年,我哋去意大利再影結婚相,因為你話5年前結婚嗰日件婚紗唔係你最想着嗰款(不能說的原因)...而我又未去過,但好想去呢個地方影,我一口答應!點知....一場社運、一個疫情、一條國安法,意大利去唔到,而家人Stuck咗喺多倫多。我哋嘅意大利影結婚5周年慶之旅變咗而家咁,喺多倫多,禮服、婚紗冇咗,得番兩件Tee,冇任何fancy其他嘢,我哋就只得each other。」

雖然只能簡單度過結婚5周年,鄭敬基也很想感謝老婆:「Angie老土都要講,感激你同路。因為咁你都肯決定同我一齊。其實,相信而家任何一個嗰心屬於香港嘅香港人都會同意,有愛自己嘅另一半在一起,平安,有自由等於有了一切。今日我、鄭敬基,因為你,麥曉安同我在一起,足矣。最珍貴係我哋都好想為香港出分力。你在你崗位、我在我崗位,盡做。而且係,每日再為香港做多啲,每天愛你(老婆同香港)多一些。祝大家一世平安、白頭到老。更加希望愛到你個頭同我一樣都白埋一份。」

鄭敬基在多倫多跟老婆慶祝木婚。(FB圖片)


鄭敬基表示要愛到老婆頭髮變白。(FB圖片)


鄭敬基多謝老婆一直在身邊支持。(FB圖片)


2016年在港舉行婚禮,轉眼便5 周年。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!