掃呢頁CODE去手機

2021年5月8日 星期六

邀方紹聰拍檔參賽進步神速 何廣沛由「好渣」獲讚「好好」 #何廣沛 #方紹聰

何廣沛在第1集被劉江狠批「好渣」,來到第5集被讚「好好」,心情難以言喻。
邀方紹聰拍檔參賽進步神速何廣沛由「好渣」獲讚「好好」何廣沛在第1集被劉江狠批「好渣」,來到第5集被讚「好好」,心情難以言喻。何廣沛參演的TVB節目《好 ...




邀方紹聰拍檔參賽進步神速 何廣沛由「好渣」獲讚「好好」

何廣沛在第1集被劉江狠批「好渣」,來到第5集被讚「好好」,心情難以言喻。

何廣沛參演的TVB節目《好聲好戲》昨晚播出第5集,他邀請了好友方紹聰(奶仔)合作,一起聲演《巾幗梟雄雄之義海豪情》中黎耀祥(劉醒)與麥長青(非凡哥)吵大鑊一幕,之前已獲黎耀祥親自提點廣沛如可做好「劉醒」這角色,再在奶仔的配合下,獲大會評判及專業評判全部共6盞綠燈;汪明荃(阿姐)大讚奶仔配合得好,廣沛則仍需練習提高和強化聲音。曾說廣沛配得「好渣」的的劉江,被問到今次廣沛渣不渣?他讚:「好好」!令廣沛非常開心。

奶仔亦在社交網貼上與廣沛合照,留言:「有一日見到廣沛,佢話參加《好聲好戲》呢個配音比賽,面對着劉江老師、汪阿姐、同埋一眾著名配音老師,每一次上台都好大壓力,然後我笑笑口同佢講:唔使驚啦,呢啲跟前輩學嘢嘅機會好難得,你要珍惜哦。然後,佢見我講得咁口響,就捉埋我上去同佢一齊面對挑戰,我想講嘅係,原來....配音真係好唔簡單,係一樣充滿技巧、內在的藝術,而且上到台配音,只有一次機會,幾十對眼望住你,真係會頭麻、腳震嘅。好在我有呢位兄弟—何廣沛陪住我,一齊通宵練習,一齊驚,一齊接受挑戰,最後我哋兩個先完成到呢個作品,希望大家睇得開心。多謝何廣沛俾(畀)呢個機會我,登上《好聲好戲》台板學嘢,獲益良多。」

奶仔幫了廣沛一把。
奶仔幫了廣沛一把。
奶仔亦多謝廣沛給他機會學嘢。

奶仔亦多謝廣沛給他機會學嘢。

二人聲演前入戲扮不和。

二人聲演前入戲扮不和。
廣沛聲演劉醒。

廣沛聲演劉醒。


奶仔聲演非凡哥。

奶仔聲演非凡哥。
評判一致給綠燈。

評判一致給綠燈。
劉江老師一句「好好」認定了廣沛的努力。

劉江老師一句「好好」認定了廣沛的努力。

鍾意就快D Share啦!