掃呢頁CODE去手機

2021年5月8日 星期六

傑少煮意|韭菜花炒鮮魷 (蔡一傑) #蔡一傑

香港人什麼都講求快,要做一道快炒的餸非常容易,但要快之餘又好味就要跟住傑少做啦!今集《傑少煮意》蔡一傑為大家做韭菜花炒鮮魷,這道簡單又快捷的餸,放工返 ...




香港人什麼都講求快,要做一道快炒的餸非常容易,但要快之餘又好味就要跟住傑少做今集《傑少煮意》蔡一傑為大家做韭菜花炒鮮魷,這道簡單又快捷的餸,放工返 ...








香港人什麼都講求快,要做一道快炒的餸非常容易,但要快之餘又好味就要跟住傑少做今集《傑少煮意》蔡一傑為大家做韭菜花炒鮮魷,這道簡單又快捷的餸,放工返屋企10分鐘馬上可以開飯,聽佢詳細講解烹飪過程,去片

做法:魷魚洗淨切片狀,再用薑汁、紹興酒、鹽、糖、豆粉、麻油醃製; 韭菜花將較為硬的部份切走,其他切成四等份備用。

開始炒鮮魷,先落少許油起鑊及三粒蒜頭爆香,把醃好的魷魚一起炒至6-7成熟,然後拎起隔水瀝乾,再重新起鑊,落油放韭菜花炒大概半分鐘,中途要落少量水份以防鑊會焦燶,放少許鹽和糖,然後把炒好的魷魚,加少量蠔油,炒多30秒就可以上碟啦!



----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!