掃呢頁CODE去手機

2021年5月29日 星期六

同黑絲劉佩玥肉搏|張頴康自設紅線拒偷食 老婆麥雅緻:佢電話畀我隨意攞嚟睇 #劉佩玥 #張頴康 #麥雅緻

Set防線杜絕身痕Set防線杜絕身痕39歲的張頴康,成為人夫及爸爸後,近年才有艷福埋身。去年播出街的劇集《解決師》,他跟馮盈盈那場濕身埋牙戲,又激吻又 ...






Set防線杜絕身痕

Set防線杜絕身痕

39歲的張頴康,成為人夫及爸爸後,近年才有艷福埋身。去年播出街的劇集《解決師》,他跟馮盈盈那場濕身埋牙戲,又激吻又啜耳仔,一度引起熱話。日前劇集《逆天奇案》,他再有連場肉搏咀戲,被靚女對手劉佩玥黑絲誘惑,簡直恨死好多男人!

不過眾所周知,大台入面,除了陳豪,張頴康是數一數二的模範老公,結婚8年個底一向乾淨。張頴康為家庭,一向Set條防線非常高,以杜絕身痕機會,故婚後至今,好老公的金漆招牌一直完整無缺。



15年拍《東坡家事》拒誘惑

15年拍《東坡家事》拒誘惑

防守功夫做得足的他,早在15年已遇過考驗,當時他為大台劇《東坡家事》返大陸拍攝,據知一位出名鍾意四圍㷫的姐仔,一度鎖定張頴康為目標。男人圈有云:「有得食唔食,罪大惡極。」出埠開工如同無王管,但張頴康卻寧背上「笨實」罪名,都要拒絕誘惑,成為當時劇組佳話。

麥雅緻:佢會介紹晒女拍檔畀我識

麥雅緻:佢會介紹晒女拍檔畀我識

難怪結婚八年,能夠一直給予另一半高度信任,其妻麥雅緻回應壹仔時說:「每一次開工,其實佢都會同我講,嚟緊會拍咩嘢,我亦好相信佢,因為我同佢嘅女對手,不論係之前嘅馮盈盈抑或阿Moon(劉佩玥),佢都會介紹畀我都識,所以我對佢好放心。況且我唔需要特別過問,佢每日都自動自覺同我分享拍攝情況。」

打成一片
打成一片
不但主動將女對手介紹給另一半認識後,更任由她們互相聯絡。

麥雅緻說:「佢拍《逆天奇案》時仲未有疫情,所以佢約晒一班演員返嚟屋企,類似搞一個大食會,然後介紹佢哋俾我認識,所以對於佢嘅親熱戲對手,任何一個女拍檔都好熟,仲同佢哋成為朋友,我係非常放心。」真係監場都慳番。

睇返IG,麥雅緻對兩位同老公張頴康肉搏過的親熱戲對手馮盈盈、劉佩玥均打成一片, 就連一助老友陳自瑤,出戰配音節目《好聲好氣》,張頴康都請對方到其家中練習,老婆在場,最好不過

手機畀老婆隨時任睇
手機畀老婆隨時任睇 無出軌意圖,男人自然不介意有透明度,麥雅緻稱,兩公婆從來都可以互睇對方手機。

「因為我哋都知道對方手機密碼,可以好隨意就攞嚟睇,所以唔會有咩嘢秘密。」

十個藝人偷食,九個都賴唔識抽身,戲假情真,至於寵妻有道的張頴康,亦有一套防預機制,幫自己抽離角色,不以任何為籍口。

「我老公都有個習慣,就係拍咗咀戲,返到屋企之後,佢一定會先錫我,因為會覺得錫過邊個(女演員),返到屋企一定要先錫番老婆。」就連財政,他都自動波交由老婆掌管,給伴侶100%安心。

雙親遺棄渴求完整家庭
雙親遺棄渴求完整家庭 自小在破碎家庭成大的張頴康,極渴望有個美滿婚姻。四歲那年,母親出走,自此音訊全無,十歲時候,爸爸返內地另娶,父子關係疏離。雙親遺棄的傷痕,令他年輕時性格變得沉默寡言,就算事隔多年,再被追問,堂堂鐵漢的他,依然一碰落淚。

直至遇到太太麥雅緻,與他一起組織溫暖家庭,張頴康才逐漸變得開朗,對婚姻特別重視同珍惜。

----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多


鍾意就快D Share啦!