掃呢頁CODE去手機

2021年5月29日 星期六

《娛場》:家人唔撐入娛圈 趙希洛介意做御用癲婆:諗過轉行! #趙希洛

出生富貴的人都被人形容「贏在起跑線」,趙希洛(Candice)有個富爸爸又高學歷,她看似比一般人都成功,今年入行14年的她,在娛樂圈並不是一帆風順,很 ...






出生富貴的人都被人形容「贏在起跑線」,趙希洛(Candice)有個富爸爸又高學歷,她看似比一般人都成功,今年入行14年的她,在娛樂圈並不是一帆風順,很多時都要演「綠葉」的角色,,更因經常做精神病角色就被指「御用癲婆」,今次她接受《娛場》訪問,坦然起初不太喜歡這個標籤。


即使不喜歡被形容「御用癲婆」,Candice每次收到有關劇本,都會努力研究精神病資料。她演出關有這類角色的劇集有《八卦神探》、《實習天使》、《十二傳說》和《金宵大廈》,就連近期播出的《愛· 回家之開心速遞》,她在劇中飾演的May,一聽到音樂就跳芭蕾舞,都有少少精神分裂的狀況。當中,《實習天使》中的Fanny,其中一個劇情講述她綁架蔣志光,並在對方暈倒時親了對方,原來這是Candice自己要求的:「我同導演講完再同蔣老師講,我話『呢一場戲我真係好愛你,如果我捉咗你我應該會想佔有你,佔有你我就想由錫你開始』,我記得佢個樣係有啲嚇親。」


Candice在2019年憑着《金宵大廈》首次在《萬千星輝頒獎禮》被提名,更奪得「最佳女配角」,她致謝時說:「我好多謝我屋企人,佢哋有一部分人好支持我人。」她曾在過往的訪問中提及家人並不支持她做演員,即使媽媽梁小玲曾是圈中人,都覺得女兒在娛樂圈會捱不住,因此在沒有工作的時候,家人都會有微言:「佢哋會話『你都冇工開,咁你有冇諗過轉行呢?』,我得到獎嘅時候,我有一種好似還返啲嘢畀佢哋,等佢哋安心啲。」Candice坦然與家人的對話很直白,所以大家不會有芥蒂。


講到好友黃智雯(Mandy),Candice形容2人比情侶更親密:「我同佢喺法國晚晚瞓埋同一張床,我了解晒佢嘅日常生活」。她們由訓練班開始互相支持,即使現時工作不斷,她們都會經常聯絡:「我哋可以連續日日講電話日日見,見得仲多過啲情侶,又唔係好矯情,好自然就會好掛住佢。」Mandy有個花名叫「阿Dus」,意思是笑她笨,我們叫她大爆對方的「Dus」事,她即笑說:「我唔知!你下次問佢!」


港姐出身、有學識又家境富裕的Candice,問到會否認為自己是荀盤,她打趣反問:「點解你覺得我係呀?」而問到擇偶條件,她又講笑:「我擇偶條件好多要求喎!我好細個就已經覺得第一個拍拖,就係結婚嗰個」她坦然自己曾是「戀愛大過天」,很會幻想浪漫情節,她回想在電視劇中曾經歷的浪漫橋段,更忍不住爆笑!想知更多,就即去片


Make up :Stephen Lau
Hair :Paul Tang

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!