掃呢頁CODE去手機

2021年5月29日 星期六

蔡少芬:蔡少芬洪欣師奶Look湊仔被偶遇 碎花褲踢拖夠驚嚇 #洪欣 #蔡少芬

藝人蔡少芬同洪欣最近成日一齊約埋湊小朋友,不過網友評價就差天共地,之前蔡少芬一拖三為老公張晉賀生日,被網友大讚一家人溫馨又熱情,相反洪欣搵蔡少芬去水上 ...






藝人蔡少芬同洪欣最近成日一齊約埋湊小朋友,不過網友評價就差天共地,之前蔡少芬一拖三為老公張晉賀生日,被網友大讚一家人溫馨又熱情,相反洪欣搵蔡少芬去水上樂園享家庭樂,又獨自湊女,但就被網友指現老態!今次二人又被網友偶遇,指今日(28日)一早7點就撞見二人一同湊仔,網友更貼心為所有小朋友嘅容貌打格仔。


網友一睇相,就驚訝兩位昔日女神竟然Hea爆,當中蔡少芬以鬆身格仔衫襯居家褲同波鞋,打扮同佢一頭紅髮顯得格格不入,而洪欣就更冇藝人包袱,以「姣婆粉」大Tee襯吊腳碎花褲,加埋腳上僅着上拖鞋,成個Look師奶味極濃,雖然二人均戴上口罩,不過依然被網友認出。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!