掃呢頁CODE去手機

2021年5月17日 星期一

專訪丨向海嵐由港姐晉身珠寶女強人富貴之路 親揭成龍女友向華強姪女兩大謎團 #向海嵐 #向華強 #成龍 #港姐

向海嵐是1998年度的四料港姐,在TVB度過了十年青春,當人人都爭做正派女主角,向海嵐卻卸下港姐包袱,憑扮演奸妃角色上位,劇集《無頭東宮》和《楊貴妃》 ...






向海嵐是1998年度的四料港姐,在TVB度過了十年青春,當人人都爭做正派女主角,向海嵐卻卸下港姐包袱,憑扮演奸妃角色上位,劇集《無頭東宮》和《楊貴妃》都是代表作。

2008年向海嵐選擇離開TVB,轉行向商界發展,卸下港姐光環的她,現在是一名珠寶業女強人,由港姐到奸妃到女強人,23年人生路漫漫。

向海嵐現在是珠寶界女強人,2018年與拍檔成立公司。


2018年向海嵐參加香港小姐選舉,獲得冠軍、最上鏡小姐、環球美態大獎、動感都會大使共4獎。(資料圖片)


當年向海嵐以港姐冠軍身份陪邵逸夫出席活動。(資料圖片)


現在46歲的向海嵐,這天以珠寶店老闆的身份,在位於蘭桂坊的樓上店接受《蘋果》專訪,香港寸金尺土,能在中環開店不簡單,就算是樓上店租金都唔平,有本錢開珠寶店亦不簡單,鎮店之寶——一隻拍賣值逾億元的翡翠戒指更不簡單,誰想到港姐出身的向海嵐能夠成功解鎖。

「講真,主要投資當然唔係我,我係出力嗰個,拍檔做開呢行同設計,所以佢哋投資會係大啲,我係好小部份,只係一個小股東。」公司Legacy Lab於2018年成立,她對珠寶生意發生興趣,全因一個緣字,「其實之前真係冇諗過做珠寶,尤其以前做藝人時,身上戴嘅珠寶基本上係贊助,真係冇乜研究,點解嚟到呢行,可能係我同翡翠嘅緣份,我想買件禮物送畀朋友,諗起拍檔係做玉,慢慢同佢傾好多呢方面嘅嘢,傾吓傾吓佢想搵我做活動嘉賓,再傾不如開舖頭,我哋想將傳統翡翠變得時尚,唔好以為只有阿媽阿婆先戴。」

做生意難免要應酬,既是港姐冠軍又是藝人身份,好奇向海嵐曾否遇過有色眼鏡?被要求作出交換或搵着數?「又冇乜喎,可能我本身唔鍾意應酬,盡量唔去。我又幾好彩,冇乜點遇過呢類型嘅嘢,可能因為我畀人感覺太cool,唔係隨便有嘢交換,你話好多譬如睇新聞邊個有乜價,我係從來冇接觸過呢樣嘢。但你話有冇包袱呢?我覺得有,身邊朋友會幫我定咗型,覺得你係藝人係港姐,同你食飯係咪要去高貴地方,其實我一樣好鍾意去食茶餐廳大牌檔,你哋唔需要幫我標籤,我都係普通人一個,可以融合大家生活。」

向海嵐手上的翡翠戒指是鎮店之寶。


公司位於中環蘭桂坊,身為老闆都要親自處理事務。


近兩年經濟不好,珠寶生意更加難做,「尤其是2020全年都係疫情,對我哋好大打擊,冇晒派對同喜慶活動,真係少咗好多好多生意,租約又到期,曾經有刻諗過放唔放棄,但我同拍檔都幾樂觀正面,成個氣候令消費力減弱,尋求其他出路,日常可以戴嘅簡約款式。」

由藝人轉行做商人,向海嵐花了很多年學習,「2008年離開舊公司去上海做嘢,完全由幕前轉做返office嘅OL,到後期出返嚟做幕前,而家做生意,我覺得喺上海十年,令我成長好多,選完港姐之後,我只係喺TVB工作,一個好細嘅範圍,嗰時每日拍劇做主持去活動,永遠只係做呢啲,睇唔到出面嘅世界係點樣。」

雖然當年已是女一,《無頭東宮》和《楊貴妃》都好受歡迎,但向海嵐不想做井底之蛙,2008年決定離開TVB,「嗰陣時因為始終喺舊公司做咗十年,真係覺得自己去到樽頸位,我係咪要繼續咁做落去?所以,當時有機會去上海工作,我就接受咗呢個機會,覺得我可以跳出去,睇一睇其他嘢,我覺得係啱,而家畀我再行一次,我都係咁選擇。成個人好似冇咗框框,可以放膽睇好多嘢,放開咗自己。」

向海嵐和陳妙瑛演出《無頭東宮》大受歡迎。(網上圖片)


向海嵐和江華演出《楊貴妃》都是代表作。(資料圖片)


向海嵐、佘詩曼和羅嘉良拍《七姊妹》。(資料圖片)


離開娛樂圈後,向海嵐到上海發展,為瑞安集團的上海新天地擔任公關,「嗰陣時好多人問我,如果08年你唔係退出咗呢行,而係返大陸繼續做演藝,會唔會發展得更好?我可以話畀你聽未必係好,雖然嗰陣時好多香港藝人返國內工作,但我覺得當時自己性格同演戲方法,我去嘅話可能只係由呢個框框跳去另一個框框。」

人要有經歷才成長,2015年向海嵐復出客串電影《有客到》,2年後與蔣志光做舞台劇《我和青天有個秘密》大受歡迎,又為ATV主持清談節目《今晚見》,前年參與ViuTV節目《香港親善小姐》,現在則是珠寶店老闆,46歲的她保養得很好,但講到感情問題,卻嘻哈說冇拍拖,「未呀,哈哈哈,好慘呀呢樣嘢,幾年冇拍啦,我相信緣份,亦覺得會有,我亦曾經試過覺得,不如是旦啦,差唔多啱就試吓,但原來唔得,我亦試過好多唔同方法,揀到最盡覺得呢個係最好而去開始,但最後又唔得,所以而家冇得急去搵,擇偶條件亦講唔到畀你聽,我覺得好多時兩人相處溝通方法,唔同階段唔一樣。」

向海嵐坦言沒受過情傷,只是未遇到Mr. Right,現年46歲的她揚言恨嫁,「我恨㗎,如果有個人同我求婚,我可能會應承。我唔排除閃婚,但都要遇到啱先。」N年前她曾跟成龍傳緋聞,究竟有冇拍過拖?「呢個真係有啲無厘頭,我當時都唔係好明點解有呢樣嘢出嚟,我覺得係一個歷史,都幾得意,但事實係冇囉,真係冇特別認識,只喺活動見過,佢冇追過我。」

當年還有一個傳聞,指她是向華強姪女,所以沒圈中人敢得罪她,向海嵐沒好氣,「呢個又係好冤枉,最得意嗰陣係咁傳,有記者問佢哋,但唔係問我,記得佢哋回覆:『我哋家族咁大,係都唔出奇。』自此之後,大家覺得真係,但完全冇呢樣嘢,姓向係我爸爸自己改,所以你問返我,我阿爺並唔係姓向,大家誤傳咗咁耐。我屋企亦唔係有錢,我都要努力搵錢努力工作。」

撰文:余燕儀

攝影:仇志德

攝錄:沈健程

向海嵐推出以《玄·美》為題的鑽石吊墜系列,吊墜背後加入經過淨化天然黑曜石,由玄學大師陳嘉龍加持。


向海嵐親解成龍女友和向華強姪女兩大傳聞。


譚小環、楊思琦、向海嵐和李綺虹都是港姐中的佼佼者。(資料圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!