掃呢頁CODE去手機

2021年5月17日 星期一

永不言休丨尤聲普上月最後一次踏台板 羅家英感嘆:少了一個宗師 #羅家英

(互聯網圖片)粵劇名伶尤聲普今日因病離世,享年89歲。普哥曾說過「永不言休」,在2019年為粵劇《明末遺恨》宣傳時,笑說:「都幾難做到好似我咁,我已經 ...




(互聯網圖片)


粵劇名伶尤聲普今日因病離世,享年89歲。普哥曾說過「永不言休」,在2019年為粵劇《明末遺恨》宣傳時,笑說:「都幾難做到好似我咁,我已經差不多90歲,仲差三年,即是87歲,倒返轉都78歲啦,永不言休,做到自己唔做為止,我諗我都係喺台口同觀眾講拜拜。」

普哥於上月24日在屯門大會堂演出《乾坤鏡》(五代同台版),這是他最後一次踏上台板演出。有份合作的尹飛燕今日接受《蘋果》電話訪問,直言不敢相信普哥離世消息,她說:「今朝早有人send過短訊嚟,但我唔相信,以為整古整怪,但中午時證實消息,我都接受唔到。」她透露上月與普哥同台演出,已發現對方消瘦,她說:「上個月先做完,但身體唔係咁好,係瘦咗少少。」傳聞心臟出問題?她說:「我又唔係好清楚,因為我從來唔問人呢啲嘢,但一齊做嘢時佢又冇話自己有病。但疫情關係,好多場合排戲,佢都話『我唔出嚟嘞』,只係演出先出。」

尹飛燕表示從普哥身上學到很多,她說:「我出身後,同佢相處都有50年,初初出嚟我哋好多嘢都唔識,佢係前輩就一路教住我哋。後來大家都跟聲哥(林家聲)埋班,見面機會就多咗,我係花旦,而佢以前做文武生,現在做丑生。」普哥是否從沒有想過休息?她說:「佢冇㗎,我哋呢行唔好講話退休,好似乜動力,所以通常都係自己舒服,唔辛苦,咪當玩吓,戲癮嚟。」

而羅家英今日亦在社交平台發文悼念普哥,他說:「好唔開心,尤聲普師兄今早辭世了,香港殿堂級粵劇老倌少了一個宗師,很捨不得,很意外,他一向身很好,忽然的辭世,或許是一個很舒服的離開,但是我們很傷心,我17歲與他演出,到現在60多年,做了一世的戲,在舞台上,我們很合拍,教了我很多東西、一同創作很多經典人物,他的曹操,他的反串戲、他的鬚生氣,他的霸王,黃三客,很多很多的經典人物、後繼無人,普哥,太多的懷念講之不盡。他屬猴,比我大4歲,不想再講了,尤太保重,節哀順變、普哥,再見,來生再見。」

蓋鳴暉一直很尊重戲行前輩,她接受《蘋果》訪問時表示自己當年入行,曾得到尤聲普提攜,她今日接受《蘋果》電話訪問時說:「普哥嘅離開真係好突然,去年我仲去睇佢演出,真係好唔開心,疫情大家見少咗,戲行又少咗一位資深又有內涵嘅前輩,真係好可惜,希望佢一路好走。」蓋鳴暉難忘普哥的教誨:「我初出道時同普哥合演《春花笑六郎》,我扮將軍,佢做我手下。普哥叫我演出時照鬧佢,投入做戲,佢會亳無保留教後輩做戲。佢好肯扶持新人,我冇佢指出當年嘅唔好,就唔會有今日嘅成績。」

羅家英17歲與普哥演出,到現在60多年。(互聯網圖片)


尤聲普說過永不言休。(互聯網圖片)


尤聲普離世,他上月還在屯門大會堂有演出。(Youtube截圖)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!