掃呢頁CODE去手機

2021年5月17日 星期一

龐景峰:放假陪鄧月平 龐景峰唔怕女友呷醋? #鄧月平 #龐景峰

龐景峰出動愛犬Soda做MV男主角。藝人龐景峰今日舉行新歌《你我情在》MV首播會,其愛犬Soda更是擔任主角,女友Hailey及好友鄧月平帶同狗仔現身 ...




龐景峰出動愛犬Soda做MV男主角。


藝人龐景峰今日舉行新歌《你我情在》MV首播會,其愛犬Soda更是擔任主角,女友Hailey及好友鄧月平帶同狗仔現身支持。席間龐景峰宣布今年將會再推出4首歌,所有MV都是自編、自導、自演,故預計會相當忙碌。他又講到因為之前由韓國公司幫手出歌,語言全以韓文及國語為主,希望今次可以用香港人身份出廣東歌:「係首寫畀香港嘅情書,Cover喺社會見到嘅愛,一共拍咗2日,同狗仔拍攝係最難,但我訓練得隻狗好好。」


拜龐景峰為師


問到今次編導是否試水溫,之後拍大電影?他笑而不語,指新歌MV劇本是5首歌中寫得最仔細,但難度之後會愈來愈高:「拍到就嚟死!(咪好大Budget?)大製作,但唔關數字事。」鄧月平自爆會為龐景峰第2首歌的MV做女主角,最近拜對方為師學武指,並說:「佢嘅星期六、日都係留咗畀我!」搞到龐景峰即刻指住女友「澄清」:「我都有留時間畀女朋友㗎!」問到女友有否呷醋?他說沒有:「我仲有好多其他男性、女性嘅朋友。」並大讚鄧月平有做打女的天分:「佢好大膽、又好有節奏,若再花多啲時間會更叻。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!