掃呢頁CODE去手機

2021年5月17日 星期一

東京奧運丨方力申推戲自薦做主持 重提罵葉璇:算係一個火花 #方力申 #葉璇

曾代表香港參加過奧運的方力申,過往參與過多次奧運主持,今日出席活動接受訪問時,指得知東京奧運如期舉行,非常開心:「香港市民可以免費睇到,今次係不一樣嘅 ...






曾代表香港參加過奧運的方力申,過往參與過多次奧運主持,今日出席活動接受訪問時,指得知東京奧運如期舉行,非常開心:「香港市民可以免費睇到,今次係不一樣嘅奧運會,我係自薦參與,我都係運動員出身,好鍾意體育運動,如果身處喺疫情嘅時候,可以去到奧運,我覺得一定要爭取,本來6月要返大陸隔離,之後拍戲,而家同嗰邊講要推戲。」

方力申又指暫時未知可否前往東京採訪:「如果問我想唔想去,我當然想去,如果大會畀得你去,大會仲緊張過我,當然一定要戴口罩,我唔太擔心,同埋我已經準備好,譬如話打針,我已經差唔多可以打第二針,就算去要隔離,回香港又要隔離,我都想去,想參與呢件盛事,唔想放棄呢個機會。」

談到東京疫情嚴峻,被問會否趁機去旅遊,方力申斬釘截鐵說:「當然唔會,因為對我嚟講,我唔係一個好需要去旅行嘅人,如果得我一個人去工作,就冇太大興趣四圍行,得一個有咩好玩,都係喺媒體村或者奧運村入面活動,甚至係點對點,我自己唔太擔心,亦冇諗過做完奧運要留喺當地玩幾日。」

講到2004年雅典奧運直播時,畫面見方力申罵葉璇「跟住你寸我吖嘛」,雙方疑似爭執,成為網絡經典,每到奧運就被翻loop,方力申笑言:「大家一到奧運就會聯想我同葉璇嘅誤會,我哋嘅尷尬唔係因為我哋講嘅話,係因為我哋提早去現場,所以才會引起大家誤會,我覺得算係一個火花,我都希望今次都有花火,但要係正面。」再問當時二人是否嗌交,方力申即說:「冇呀!已經澄清咗唔係。」方力申又指今次去做奧運要先準備賽前資訊,他續道:「喺廠可能好多人,喺當地可能好少人,唔知幾時用得着,所以要裝備好。」

此外,有份擔任主持的麥美恩、姚子羚受訪時表示對男子游泳比賽會心心眼,麥美恩說:「睇到啲『朱古力』會精神爽利,佢哋一伸展嘅時候啲『朱古力』谷晒出嚟。」

兩人表示暫時只獲安排做主持,但都有聽聞會舉行公司運動會,估計到時要參加比賽,姚子羚說:「做奧運主持應該要做Live,不過我發覺玩運動會多過驚落廠做Live。」她指今次未必會參加跑步比賽:「都可能參加乒乓波、籃球,都幾廿年冇打波。」而麥美恩又稱運動會的防疫措施做得好,運動員都守規律,其他大比賽都好嚴謹,如果要派駐日本都沒問題,不過相信自己只會在香港做後援。

此外,朱智賢去年4月被爆背着男友謝東閔,與有婦之夫黎振燁在車廂「偷食」心形蛋糕,形象插水,更被TVB放入雪櫃雪藏,停工近1年,朱智賢今年3月終於獲放生,正式解凍復出,估不到今日也有份出席奧運活動。

曾是運動員的方力申,推戲做奧運主持。


姚子羚指玩運動會驚過落廠做Live。


麥美恩表示對男子游泳比賽會心心眼。


鄧佩儀、姚子羚。


朱智賢和鄺潔楹。


一眾藝員出席今日活動。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!