掃呢頁CODE去手機

2021年5月11日 星期二

范姜:全場女人爆喊!鍾嘉晴真人騷講范姜無私的愛勁感動 #范姜 #鍾嘉晴

歌手鍾鎮濤太太范姜同女兒鍾嘉晴母女檔拍攝內地真人騷《媽媽,你真好看》,首次以母女檔上陣出現電視節目,最近嚟到阿女幫媽咪設計索爆造型,到鍾嘉晴演講自己嘅 ...




歌手鍾鎮濤太太范姜同女兒鍾嘉晴母女檔拍攝內地真人騷《媽媽,你真好看》,首次以母女檔上陣出現電視節目,最近嚟到阿女幫媽咪設計索爆造型,到鍾嘉晴演講自己嘅Idea時,就展示自己4歲時同范姜嘅舊照,並感激范姜為佢哋幾兄妹付出自己嘅青春:「你們也聽過我的故事,我媽媽她不是我的親生媽媽……我媽媽她二十幾歲、三十幾歲的時候,是可以去完成自己的夢想的,但她沒有這樣做…現在很多坐在我們這邊的女兒們,都是20加左右,我媽媽二十幾歲的時候就是在照顧我和我哥哥,瘦小的她是很辛苦的,我很想謝謝我媽媽。」


點知佢一路演講,台下嘅女星好似名模劉雯、李斯丹妮、吳昕等都聽到好感動,多位星級媽咪仲聽到喊晒口,係咁拎紙巾抹眼淚,而范姜更係一開始就已經喊緊,眼淚一滴滴咁未停過。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!