掃呢頁CODE去手機

2021年6月23日 星期三

獨家唱丨太極8月騷前為《蘋果》讀者預演 將悲痛轉成動力唱到老 #太極

殿堂級組合太極樂隊將於8月紅館舉行演唱會,這個演唱會一波多折,先因疫情問題令舉行日期一改再改,接着是成員唐奕聰(Gary)突然猝逝;縱使傷感,但太極五 ...






殿堂級組合太極樂隊將於8月紅館舉行演唱會,這個演唱會一波多折,先因疫情問題令舉行日期一改再改,接着是成員唐奕聰(Gary)突然猝逝;縱使傷感,但太極五子決定將悲痛化成動力,盡力做好當下的工作。日前更為《蘋果》合體預演,分別唱了《頂天立地》、《暴風紅唇》、《一生不再説別離》、《大熱》及《通緝者》,雷有輝(Patrick)指這是首次沒有Gary在場的演唱。

事實上,太極頻頻出動為演唱會宣傳,除了應《蘋果》邀請為演唱會預演,受訪時更大玩估歌仔遊戲,聽音樂後要即時講出歌曲在哪一年出品,《蘋果》當日安排了1986年的《紅色跑車》、《理想都》、1989年的《莫負青春》、1995年的《讓我闖》以及1999年他們去北京錄音的《曙光》,有不少歌曲他們很快已經估到,惟獨是《曙光》一曲比較有點難度,盛旦華(蛇仔)說:「嗰時我哋只係得兩個禮拜去搞隻碟,要連埋作曲同填詞,變咗有啲歌嘅印象比較淺。」Patrick即笑言快到記憶都沒有了。

提到《讓我闖》這首歌是由Gary填詞,對於好友忽然猝逝,從此令樂隊不再完整,他們說:「絕對係遺憾,但佢都畀咗提示大家,叫我哋做啲嘗試,加強嗰首歌嘅靈魂。」儘管有不少人認為今年是太極的30周年演唱會,但他們異口同聲表示數字並不重要,最重要是玩得開心,劉賢德(HiFi德)說:「我覺得我哋由夾Band到而家,每一刻都係甜,係覺得好proud,一生人入面有咁多兄弟可以同你喺隊Band入面,呢個已經係our live,有呢班老朋友大家照顧大家,互相學習,基本上同親兄弟一樣,對我嚟講,直到我走嗰一刻都係甜。」Patrick亦說:「係越嚟越甜,以前係身在福中不知福,但係喺今年3月Gary走咗,我先發覺原來幸福唔係必然,所以要更加珍惜呢份感情。」朱翰博(Ricky)覺是不枉此生,蛇仔反而覺得多年來大家經歷了甜酸苦辣令人生很豐富,鄧建明(Joey Tang)笑說:「等大家睇吓我哋嚟緊有幾辣!」











Joey Tang


蛇仔


雷有輝


HiFi 德


Ricky


經歷過後,太極五子將悲痛轉化成動力,盡力做好當下的工作。


太極樂隊將於今年8月開騷。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!