掃呢頁CODE去手機

2021年6月23日 星期三

Viu娟姐秘戀男藝人 與肥仔@ERROR緋聞: 暫時無火花,但以後嘅事唔夠膽講!︱精華版 #ERROR #Viu #ViuTV

減肥有得做女主角減肥有得做女主角ViuTV練美娟,最近在節目《造美人》任「平民組經理人」,對住一班要改造的女人,娟姐教的,是如何尋回自信。儘管自己鼻樑 ...






減肥有得做女主角

減肥有得做女主角

ViuTV練美娟,最近在節目《造美人》任「平民組經理人」,對住一班要改造的女人,娟姐教的,是如何尋回自信。儘管自己鼻樑唔高、塊面唔尖,身型圓潤等等的不完美,但自信就是王道,娟姐從不考慮整容。

「個人對五官實在太有自信,反而身型上確實想有啲調整,例如手臂幼啲、隻腳無咁粗、身型比例更S。」

「最初入行好多人叫我減肥,話減肥可能有更多演出機會,有更大成就。亦有導演同監製同我講,如果減肥後即刻搵我做女主角,當時會心諗真定假?」

街坊爆:佢係屯門自修室女神

街坊爆:佢係屯門自修室女神

她的自信,其實有根據!讀書時,原來娟姐靚絕屯門區,訪問當日,更殺出證人來!

話說拍攝中途,借出場地的咖啡店老闆林小姐,自爆與娟姐同是屯門街坊,還指她一早聞名屯門自修室。

店主:當時喺自修室,好多人都認識娟姐,佢仲有名叫「自修室女神」。

娟:如果我講就唔公道,有人證就會公道啲!(說時無面紅)

店主:佢以前有一把長頭髮,又靚女,好有仙氣,而家都一樣。當時佢好勤力,經常去自修室,所以其他人先會認識佢。我唔識佢,只係有朋友認識佢。

娟:多謝,你好好呀!嗱,我無俾錢呢個人架!而家終於衝出屯門。(說罷附上其豪邁招牌笑聲)

原來娟姐當年是校花,依家知道娟姐咩料
若非店主一爆,也估不到娟姐的少女時代,被街坊宅男封做「自修室女神」。

若非店主一爆,也估不到娟姐的少女時代,被街坊宅男封做「自修室女神」。
少女`時的娟姐,長長頭髮很清秀。

少女`時的娟姐,長長頭髮很清秀。
童年時已是靚女一名。

童年時已是靚女一名。
 讀書時動靜皆宜的她是藍球健將。

讀書時動靜皆宜的她是藍球健將。


 如果娟姐肯努力減肥,再「造美人」回復昔日秀氣,她必有女一條件。

如果娟姐肯努力減肥,再「造美人」回復昔日秀氣,她必有女一條件。
娟姐被爆是校內風頭躉後,才被動說出求學時動靜皆宜。「硬筆書法比賽、跳繩、合唱團、籃球、田徑,當年參加好多課外活動。」所奪的獎牌,掛晒上身的話,真係頸都斷。

娟姐被爆是校內風頭躉後,才被動說出求學時動靜皆宜。「硬筆書法比賽、跳繩、合唱團、籃球、田徑,當年參加好多課外活動。」所奪的獎牌,掛晒上身的話,真係頸都斷。

戀過男藝人 冇信心箍靚仔
戀過男藝人 冇信心箍靚仔
眼角長有銷魂癦的她,由細到大,更屬有「市場」的肥妹,初戀早在小五發生。

撇開與肥仔@ERROR緋聞,她曾在《有酒今晚吹》分享一次隨男友出席飯局,目睹已婚男藝人猖狂偷食事件,她口中的男友,原來也是藝人。「之前都有同一兩個幕前人拍拖!」說到此,娟姐落閘,昔日同兩位男藝人拍拖都密不透風,分手後她更加不肯多講半句。

唯一分享,是戰績中,有靚仔!

「我鍾意望靚仔,邊個女人唔鍾意望靚仔?但而家仲想唔想擁有靚仔,我就真係未必想,因為之前都曾經擁有過,以前嘅男朋友都好靚仔。但之前嘅經歷,都令自己對另一半信任度不大嘅時候,如果佢外貌再靚啲,唔好話對佢有冇信心,其實自己亦有冇信心可以維繫呢?」
《有酒今晚吹》其中小肥做嘉賓一集,娟姐大爆當年隨男友出席圈中飯局,目睹已婚男藝人偷食一事,原來她的男友,也是藝人。

《有酒今晚吹》其中小肥做嘉賓一集,娟姐大爆當年隨男友出席圈中飯局,目睹已婚男藝人偷食一事,原來她的男友,也是藝人。
圈外男更易偷食
圈外男更易偷食 既然見過不少圈中男偷食,又經歷兩段男藝人情史,再揀對象,會否對圈中男有戒心?娟姐:「如果有得揀,我反而想搵番呢一行嘅人。因為我屬於好懶解釋嘅人,如果另一半都係呢一行,佢應該會體諒我嘅工作時間同難處,可以免卻好多解釋。」

「同埋外間點解認為娛樂圈係大染缸,有咁多吸引,其實每一行都有。你以為home office嘅另一半無咩?佢其實仲多時間去鬼混,所以呢方面係大家對娛樂圈嘅一個誤解,好想幫一眾藝人澄清,我哋好似喺一個五光十色,大家都身光頸靚,外表吸引嘅世界,其他人就會覺得係咪有好多引誘,出軌嘅機會都會增多,但其實唔係。」

唔排除同肥仔有發展
唔排除同肥仔有發展 揀返同聲同氣嘅圈中人拍拖,咁之前傳緋聞嘅ERROR肥仔,有冇機先!

首先係咁樣啦,我根本唔需要師傅撮合,我同佢好早已經認識,曾經合作過《娛樂On Air》,之前都係合作夥伴

「同肥仔呢單新聞真係搞唔掂,首先由始至終我都無參與過件事,只係七師傅自己講。同埋好記得嗰日一起身,收到海量短訊,講我同肥仔嘅事,我一頭霧水,本身又未瞓醒。原來大家知道肥仔同女朋友分咗手,問我係咪第三者?我覺得好彩同肥仔老友,大家笑完就算。如果我同佢真係有啲嘢嘅話,咁樣就無咗個朋友,亦都無咗個或者可以發展嘅對象。我同肥仔至少暫時無嗰種火花,以後嘅事真係唔夠膽講,無人可以說得定,但而家真係只係好朋友。」同肥仔發展可能,醒目娟姐戴定頭盔。
 同肥仔@ERROR傳出緋聞,拜七師傅(七仙羽)所賜。

同肥仔@ERROR傳出緋聞,拜七師傅(七仙羽)所賜。
 與肥仔梁業傳出緋聞後,有冇發展空間,她戴定「頭盔」回應:「以後嘅事真係唔夠膽講,無人可以講得定,但而家真係只係好朋友。」

與肥仔梁業傳出緋聞後,有冇發展空間,她戴定「頭盔」回應:「以後嘅事真係唔夠膽講,無人可以講得定,但而家真係只係好朋友。」
另一「嫌疑者」音樂人伍仲衡
另一「嫌疑者」音樂人伍仲衡 另一個追求「嫌疑者」!最近一集《有酒今晚吹》,與七師傅齊齊做嘉賓的音樂人伍仲衡,節目中與她充滿火花,節目一完,男方即時行動,找娟姐「抄牌」。

她說:「因為我曾經同伍仲衡講,自己好鍾意唱歌,又做完聲帶手術,所以想唱吓歌,我諗佢都係想一齊jam吓歌嘅意思,只係呢方面交流,並唔係大家諗嘅戀愛問題。」

寧愛圈中男,不揀圈外情,只因最傷透她,是拖拉了七年的圈外男友。「呢段情,令我對男人同戀愛完全失去信任,無晒憧憬,到而家都仲係復元當中,我覺得而家都唔錯,都有啲追求者。」娟姐性格大癲大肺,心思其實很脆弱,為療傷,感情真空四年至今。

採訪:S.Lo

攝影:Eddie Cheng

場地:COFFEE & CHILL

化妝:Christy Li

服裝:The Kooples

鞋:CHARLES & KEITH HK

----------------------------

守住香港新聞自由 加入「和你撐壹週刊計劃」

按此了解更多

海外用戶請按此


鍾意就快D Share啦!