掃呢頁CODE去手機

2021年7月4日 星期日

彭家麗:被單立文鬧喊 彭家麗:佢問我識唔識唱歌! #單立文 #彭家麗

歌手彭家麗(Angela)今日(4日)為網上音樂會進行錄影,表示此音樂會是Fans要求開的,透露會錄唱12首歌,全都是30年以來的Side-track ...






歌手彭家麗(Angela)今日(4日)為網上音樂會進行錄影,表示此音樂會是Fans要求開的,透露會錄唱12首歌,全都是30年以來的Side-track歌,她說揀歌時都勾起很多回憶:「第一首會唱《獨行的白雲》,呢首歌係我第一次上電視唱Live,係個作曲歌唱比賽嚟,係單立文寫嘅,嗰時我仲讀緊書,啱啱簽唱片公司,完全唔係好識唱歌,好緊張!(有冇睇番當時嘅表演?)冇...但我諗肯定好恐怖!」


Angela自爆參加比賽前去錄音室練歌,被單立文鬧到喊:「喺呢個歌唱事業入面第一次流眼淚,佢問咗我一句『究竟你識唔識唱歌㗎?』,聽到好Hurt,因為我真係唔識唱。」續講起另一個美好回憶,有Fans用其《美女與野獸》做結婚進場曲:「好似參與到佢嘅人生其中一個階段咁。」她又講到以前做歌手因為不懂同其他人相處,令自己非常之大壓力,現時學會享受唱歌帶來的快樂。另外,她預告正籌備新歌,希望盡快推出。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!