掃呢頁CODE去手機

2021年9月5日 星期日

馮盈盈稱工作不為錢:傻豬嚟嘅,我從來工作都係為熱誠同埋藝術 #馮盈盈

馮盈盈續說:「大家喺呢段時間都成長咗,我相信無論元老主持又或者後生仔主持,都會前程似綿!」缺少了一個主持節目,收入不會減少?她直言:「傻豬嚟嘅,我從來 ...






馮盈盈續說:「大家喺呢段時間都成長咗,我相信無論元老主持又或者後生仔主持,都會前程似綿!」缺少了一個主持節目,收入不會減少?她直言:「傻豬嚟嘅,我從來工作都係為熱誠同埋藝術,唔睇呢啲嘢。我講過好多次,呢個係核心價值!」《智能愛人》的演出獲好評,會否放多些時間在拍劇上?她回答:「作為公司嘅藝人都係睇公司安排,好好彩自己不嬲都可以多元化發展同埋挑戰自己,我工作重心都冇話放喺邊方面。」

她透露,正在籌備神秘計劃:「會同踩過界同數碼藝術NFT,同埋自己做緊一啲設計水晶手飾,我自己都好期待。」

點擊下圖睇更多:

馮盈盈、李佳芯。(葉志明攝)


麥美恩、易宇航。(葉志明攝)


玩遊戲。(葉志明攝)


玩遊戲。(葉志明攝)


李佳芯好有愛心。(葉志明攝)


李佳芯好有愛心。(葉志明攝)


李佳芯好有愛心。(葉志明攝)


《智能愛人》演員大合照。(葉志明攝)


《智能愛人》演員與監製大合照。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本,全部都係拼音。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本,全部都係拼音。(葉志明攝)


簡淑兒、麥美恩。(葉志明攝)


簡淑兒、麥美恩。(葉志明攝)


麥美恩、泰臣。(葉志明攝)


泰臣。(葉志明攝)


泰臣。(葉志明攝)


張子丰。(葉志明攝)


張子丰。(葉志明攝)


秦啟維。(葉志明攝)


秦啟維。(葉志明攝)


李佳芯。(葉志明攝)


李佳芯。(葉志明攝)


易宇航。(葉志明攝)


易宇航。(葉志明攝)


徐嘉謙。(葉志明攝)


魯振順。(葉志明攝)


簡淑兒。(葉志明攝)


簡淑兒。(葉志明攝)


麥美恩。(葉志明攝)


馮盈盈。(葉志明攝)


馮盈盈。(葉志明攝)


劉嘉琪。(葉志明攝)


劉嘉琪。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!