掃呢頁CODE去手機

2021年9月5日 星期日

C君:升呢做J2創意總監!C君講明唔會益陸永 #C君 #J2 #陸永

榮升無綫J2台創意總監的C君(鄭詩君)今日(4日)現身綜藝節目《思家大戰》錄影,他透露新工只返了3日,未有好重要任務,笑言返第2日已忘記帶員工卡,因2 ...






榮升無綫J2台創意總監的C君(鄭詩君)今日(4日)現身綜藝節目《思家大戰》錄影,他透露新工只返了3日,未有好重要任務,笑言返第2日已忘記帶員工卡,因20年無返過寫字樓朝9晚5工,表示老婆最開心,因為他要早睡早起身體變得健康。


J2綜藝節目《#後生仔傾吓偈》將會結束,C君表示與他無關,他說:「係啲後生仔好多嘢做,又拍劇又做騷,係佢哋褶埋自己,公司安排好多嘢畀佢哋做。」問到其創作的頭炮,他說:「我負責度橋,唔係諗一樣嘢,真係自己度嘅,最快明年。」他希望J2台有點不同,但不會大改變,會慢慢調較,專長古靈精怪,揚言叫他搞台慶也不懂。


吸納不同藝人做J2


曾志偉曾表示ViuTV只可同J2比較,是否定ViuTV為對手作目標,C君表示不知道公司有甚麽目標,也不知是否目標:「我冇壓力,反而其他營運緊嘅好大壓力,對收視唔大壓力,唔係要達到乜嘢目標。」他直言志偉找他時,他覺得有趣可以一試,公司無跟他定下年期,反而自己有給予自己年期,他透露會吸納不同藝人做J2,包括港姐和聲夢成員也有可能。


問他為何不益自己友陸永?他說:「特別唔益佢,佢漏低我太耐,組合農夫音樂會繼續,但音樂以外幕前可能少咗,我哋最想做音樂。」以往拍鄭裕玲節目,經常被指是「垃圾」,現在可有令對方改觀?他說:「如果係古時,我做國皇,佢都覺得我係垃圾。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!