掃呢頁CODE去手機

2021年9月5日 星期日

智能愛人|麥美恩罕有談及感情生活:佢哋成日話我耷低頭 #智能愛人 #麥美恩

她直認,近年有意轉攻發展戲劇,也說受到不少喜劇明星的啟發:「以前訪問過好多戲劇演員,占基利或者周星馳都有,我發現佢哋好有內涵,好多思想,同埋同呢啲喜劇 ...






她直認,近年有意轉攻發展戲劇,也說受到不少喜劇明星的啟發:「以前訪問過好多戲劇演員,占基利或者周星馳都有,我發現佢哋好有內涵,好多思想,同埋同呢啲喜劇演員傾偈,係好理性㗎。佢哋會同你傾一啲好深層嘅嘢,所以我覺得自己可以將自己諗嘅嘢表達嚟,喜劇演員身上都會有悲劇發生,但係同時間佢哋會更加識得令人笑。」

雖然工作忙碌,但麥美恩的感情生活卻可以說是一遍空白。她說:「努力緊啦,同埋佢哋(朋友)叫我望多啲身邊嘅人,唔好成日耷低頭自己工作,我嘗試望高啲啦。其實我真係好怕醜,哈哈,我啲勇敢淨係放喺工作。」她更反問記者:「你係咪要我講到咁白,哈哈?」有出街食飯?她回答:「有呀,但係佢哋成日話我耷低頭,啲前輩成日叫我唔好望劇本,叫我望下側邊啲人。我話望緊呀,不過係望緊Facebook,哈哈哈。」

點擊下圖睇更多:

馮盈盈、李佳芯。(葉志明攝)


麥美恩、易宇航。(葉志明攝)


玩遊戲。(葉志明攝)


玩遊戲。(葉志明攝)


李佳芯好有愛心。(葉志明攝)


李佳芯好有愛心。(葉志明攝)


李佳芯好有愛心。(葉志明攝)


《智能愛人》演員大合照。(葉志明攝)


《智能愛人》演員與監製大合照。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本,全部都係拼音。(葉志明攝)


易宇航「溫」劇本,全部都係拼音。(葉志明攝)


簡淑兒、麥美恩。(葉志明攝)


簡淑兒、麥美恩。(葉志明攝)


麥美恩、泰臣。(葉志明攝)


泰臣。(葉志明攝)


泰臣。(葉志明攝)


張子丰。(葉志明攝)


張子丰。(葉志明攝)


秦啟維。(葉志明攝)


秦啟維。(葉志明攝)


李佳芯。(葉志明攝)


李佳芯。(葉志明攝)


易宇航。(葉志明攝)


易宇航。(葉志明攝)


徐嘉謙。(葉志明攝)


魯振順。(葉志明攝)


簡淑兒。(葉志明攝)


簡淑兒。(葉志明攝)


麥美恩。(葉志明攝)


馮盈盈。(葉志明攝)


馮盈盈。(葉志明攝)


劉嘉琪。(葉志明攝)


劉嘉琪。(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!