掃呢頁CODE去手機

2021年10月3日 星期日

楊卓娜老笠楊茜堯買樓 持貨多年升值500萬! #楊卓娜 #楊怡 #楊茜堯

無綫節目《我要做業主2》最新一集請嚟楊卓娜做嘉賓,佢分享同妹妹楊茜堯點樣儲錢買樓!2002年時,佢同妹妹楊茜堯以200萬入市,買入將軍澳一個700呎單 ...






無綫節目《我要做業主2》最新一集請嚟楊卓娜做嘉賓,佢分享同妹妹楊茜堯點樣儲錢買樓!2002年時,佢同妹妹楊茜堯以200萬入市,買入將軍澳一個700呎單位,佢哋每個月會拎三分之二嘅收入嚟供樓,非常辛苦!佢話:「同媽媽借咗少少錢,嗰時畀5%首期就OK,200幾萬700幾呎。」問到佢當時楊茜堯係咩反應?佢話:「佢大嗌唔好呀,話好多衫要買同埋應酬!」


最後,楊卓娜同媽咪一齊「老笠」阿妹:「其實我都幫佢計過,10年之後就會好開心,佢都有聽。最後,我哋就老笠佢,呢頭睇完轉頭就買咗,佢就話你哋去買棵菜呀?」非常搞笑!


楊卓娜仲自爆入行初期,月薪只係得6,000蚊,好多嘢都要慳住使:「大家要有個共識,一齊去渡過艱難嘅時期,入咗行十幾年,我冇去過一次旅行。」當初嘅辛苦,成就咗依家嘅收穫!依家個單位市值700幾萬,升值咗差唔多500幾萬,因為楊茜堯唔想賣咗個單位,所以依家租咗個單位畀人住!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!