掃呢頁CODE去手機

2021年10月3日 星期日

楊茜堯(前名楊怡):結婚5年相識10年!羅子溢Man爆半裸孭起楊茜堯 #楊怡 #楊茜堯 #羅仲謙 #羅子溢

視后楊茜堯同老公羅子溢2016年拉埋天窗,今日(2日)係兩人結婚5周年紀念,楊茜堯晒出喺沙灘影嘅合照,相中半裸上陣嘅羅子溢Man爆孭住老婆,羨煞旁人! ...






視后楊茜堯同老公羅子溢2016年拉埋天窗,今日(2日)係兩人結婚5周年紀念,楊茜堯晒出喺沙灘影嘅合照,相中半裸上陣嘅羅子溢Man爆孭住老婆,羨煞旁人!楊茜堯留言:「Happy anniversary❤️thanks for being in my life😘😘😘 兩個人相愛,不是因為你多喜歡對方的優點,而是你能否容忍對方的缺點❤️夫婦相處之道#不經不覺又一年#5thanniversary❤️#5周年快樂❤️#相識至今10年#我們都要身體健康喔」一班圈中人包括佘詩曼、鍾嘉欣、陳自瑤都留言祝福佢哋!


羅子溢接受東網訪問,問到結婚周年如何慶祝?佢話:「一家大細出去食飯,冇乜持別呀,食吓蛋糕、送吓花咁啦,簡簡單單。(有乜嘢婚姻保鮮嘅心得?)我覺得婚姻保鮮,最緊要有耐性,同埋要知道婚姻並唔係童話故事,會有瑕疵,要接受,同埋婚姻唔係愛情終站,結婚之後都要每日學習,一齊進步先得。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!