掃呢頁CODE去手機

2021年10月3日 星期日

張明偉:「佐治」今晚定去向︱張明偉做乖仔陪老竇入馬場露兩手 #張明偉

憑《愛.回家之開心速遞》「佐治(George)」一角入屋嘅張明偉,即將離開無綫,今晚劇集就會交待佢去向!雖然離巢但工作都做唔停手,不過佢都好乖仔抽時間 ...






憑《愛.回家之開心速遞》「佐治(George)」一角入屋嘅張明偉,即將離開無綫,今晚劇集就會交待佢去向!雖然離巢但工作都做唔停手,不過佢都好乖仔抽時間陪老竇,尋日(1日)佢就官仔骨骨同阿爸入馬場,:「原來咁大個仔第一次陪爸爸入馬場,有得食有得拎,happy family day!」網民都大讚佢哋兩父子好似樣!


佢仲透露玩咗兩手贏埋錢添:「上次食完飯,即刻連贏兩次騎師王,今日都十拿九穩」不過就有人叫佢:「玩吓好男人最忌好賭食煙酗酒!」而佢都話「收到」,叫大家放心!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!