掃呢頁CODE去手機

2021年10月8日 星期五

古佩玲:演《我家無難事》評價好壞參半 古佩玲最緊張係塊面 #我家無難事

2019年港姐季軍古佩玲於無綫劇集《我家無難事》演咖啡店職員,性格非常男仔頭,與平日溫柔的她判若兩人,為配合角色她特意於拍攝前剪短頭髮,而她沒料到新髮 ...






2019年港姐季軍古佩玲於無綫劇集《我家無難事》演咖啡店職員,性格非常男仔頭,與平日溫柔的她判若兩人,為配合角色她特意於拍攝前剪短頭髮,而她沒料到新髮型出奇地帶來舒服之感:「呢個髮型我Keep到依家,好鍾意,因為短髮實在太方便。劇入面我同胡㻗有感情線,仲獻出螢幕初吻。因為今次先係正式第一套有角色嘅作品,所以好緊張,驚出醜影響到大家,好在都唔係NG好多次。」


對於網民對其角色評價好壞參半,古佩玲坦言接受批評,但最令她介懷的,是拍攝初段,因受皮膚敏感影響,以致面部生滿粒粒,擔心於高清鏡頭下粒粒無所遁形:「嗰時敏感得好犀利,嚴重到要睇醫生打消炎針,好在後來有一星期休息,我盡情畀皮膚休息,加上藥物幫助先好番。(播出時粒粒睇得好清楚?)好在播出街時,塊面似有層濾鏡咁,完全睇唔出有問題,我先至鬆一口氣。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!