掃呢頁CODE去手機

2021年10月8日 星期五

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】27歲做緊乜?周國賢朝九晚五賣鮑魚 #周國賢

藝人周國賢為繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag》擔任嘉賓,接受主持人俞詠文訪問。談到早前為歌手AGA(江海迦)新歌《理性與任性之間》擔任MV男主角 ...






藝人周國賢為繽FUN星網節目《#娛樂Hashtag》擔任嘉賓,接受主持人俞詠文訪問。談到早前為歌手AGA(江海迦)新歌《理性與任性之間》擔任MV男主角,內裏二人有大膽演出,周國賢表示當日拍攝時,從沒想過拍到如此激烈:「開頭AGA公司不下一次同我講,我有拍戲經驗,佢冇乜要睇住佢,所以我咪用前輩身份教佢點做,點知Action時佢all in(全程投入)喎!」


提到與Zpecial樂隊合作的歌曲《中二病人》,周國賢指鏡頭後的自己,性格也偶有中二病(自我感覺良好)情況出現:「過咗27,8歲後少啲,有一個Club of 27,通常啲好勁嘅人,好似Jimmy Hendrix、Kurt Cobain呢啲藝術界、音樂人,都喺27歲時神秘地離開咗,所以當我10幾歲夾Band時,都覺得27歲係自己嘅時刻,所以要把握時機做音樂Rock Star,但到27歲係做唔到嘅,只係幫緊老竇賣鮑魚,因為嗰年Zarahn內訌,公司又冇理我,所以我喺朝九晚五歲月度過。」談到一眾作品中,《地下街》乃被喻為封印的歌,究竟點解?該曲要到甚麼時候再能重見天日?快快去片!

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!