掃呢頁CODE去手機

2021年11月5日 星期五

練美娟:練美娟最愛大叔 自爆18歲失身! #練美娟

ViuTV人氣藝人練美娟(娟姐)為網上節目《月傾會》任嘉賓,接受星級主持人林柏希(William)訪問,由2017年於ViuTV出道,短短幾年間工作一 ...






ViuTV人氣藝人練美娟(娟姐)為網上節目《月傾會》任嘉賓,接受星級主持人林柏希(William)訪問,由2017年於ViuTV出道,短短幾年間工作一個接一個,現年31歲的她,因專心演藝發展,已單身4年。問到揀男友有甚麼要求?練美娟笑言自己只愛大叔:「我諗我偏向成熟啲,小鮮肉嗰啲我係一般!(你拍檔強尼啱你喎?)強尼嗰一類...我鍾意啲安穩感覺、大叔啲,我係鍾意大叔㗎,我鍾意成熟系!」對上一個男友,更加大過練美娟十幾年,真係大叔的愛!林柏希單刀直入問娟姐幾多歲失身?她亦答得爽快,笑言:「失身呀?18歲,合法嘅!死啦,我經理人抹緊汗呀,哈哈哈!」更自爆小學五年級已初嘗初戀!


問到她拍攝《大叔的愛》時的秘聞,劇中有MIRROR3子,究竟Edan、Anson Lo同Stanley三人中,誰最孤寒、最小氣和最多女冧?娟姐秒答教主Anson Lo最多女冧,Stanley最小氣,沒有人最孤寒,但踢爆Edan最鹹濕!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!