掃呢頁CODE去手機

2021年11月5日 星期五

蘇皓兒:蘇皓兒憶去吊頸案案發現場探靈:個位仲有屍油 #蘇皓兒

「宅男女神」蘇皓兒(Chloe)與「文青女神」林千渟(前名林婷)近日再度合作拍攝靈異電影,難怪她們笑言「鬼咁有緣」,林千渟表示:「新戲入面我哋飾演好朋 ...






「宅男女神」蘇皓兒(Chloe)與「文青女神」林千渟(前名林婷)近日再度合作拍攝靈異電影,難怪她們笑言「鬼咁有緣」,林千渟表示:「新戲入面我哋飾演好朋友,一齊賣婚紗設備,今次嘅對手戲比上次更多。」之前林千渟曾主持靈異探險節目《入住請敲門》,盡顯大膽本色。但原來表面弱質纖纖的Chloe亦同樣大膽,曾為Kelvin Boy(KB)的網上靈探節目擔任嘉賓的她說:「本身好鍾意呢類題材,無論係電影定綜藝節目都鍾意睇。」


問到二人在現實生活中,最大膽的經歷是甚麼?林千渟表示:「有次拍節目,我一個人喺荒廢咗嘅日本酒店入面,攞住個電話做直播,間酒店都有三、四層高,我自己一個就咁喺入面行咗成個鐘,係畢生最癲嘅事!」Chloe亦謂:「有次同KB拍靈探節目,去咗一間有人吊頸過身嘅屋,我哋仲要坐近嗰個人過身位置進行招魂,嗰個位仲有屍油喺度。(嗰陣好驚?)KB好搞笑,佢驚到不停講粗口,所以令到氣氛冇咁沉重。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!