掃呢頁CODE去手機

2021年11月5日 星期五

王丹妮(Louise):《梅艷芳》製作團隊勁認真!萬人臨記重演哥哥出殯 #Louis #梅艷芳

電影《梅艷芳》重現多個經典場口,其中梅艷芳紅館告別舞台及哥哥張國榮出殯是兩大重要場面,當中動用了大量人力物力,事前電影團隊和各部門須要克服重重困難,包 ...






電影《梅艷芳》重現多個經典場口,其中梅艷芳紅館告別舞台及哥哥張國榮出殯是兩大重要場面,當中動用了大量人力物力,事前電影團隊和各部門須要克服重重困難,包括要跟眾多歌手爭取紅館檔期以進駐入場拍攝,經過各部門的申請和批核,該片成為首部踏入紅館實景拍攝的香港電影。


至於拍攝哥哥出殯場面時同樣困難重重,導演梁樂民透露:「我哋大部分係根據哥哥出殯時嘅新聞片作參考,向香港殯儀館申請拍攝,日子必需要周日,早上9點之前要完成,以免影晌殯儀館嘅正常運作。拍攝嘅環境係兩條交通要道,當日凌晨2、3點各部門要出動準備,包括動用咗幾乎全港臨時演員扮演歌迷、途人,過程須要多次排練,仲要喺綵排同拍攝期間遇上大雨,最後連預先準備嘅航拍部分都要告吹。最後拍攝指導潘耀明出動咗7位攝影師同7部攝錄機,喺一個意想不到嘅惡劣環境下,將需要嘅畫面全面捕捉,所以真心感謝各部門單位嘅努力同付出。」最令導演讚嘆的是飾演梅艷芳的王丹妮(Louise)向哥哥棺木告別的一幕,飾演張國榮的劉俊謙本應毋須出現,但阿謙為了幫Louise入戲,自動請纓躺在棺木中好讓她進入狀態。


另外,Louise在紅館舞台上演繹梅姐《夕陽之歌》的配樂,並非播放DVD,而是劇組特地買了這首歌的原聲重新編曲,將此曲重構重寫,再由60支喇叭播出來,務求令觀眾在看電影時頓時感覺置身紅館中。Louise為準備這場演出下了不少苦功,當她正式上台表演時,在場工作人員都屏息以待,而她穿上模仿當年梅姐所穿的婚紗,踏上長樓梯向台下觀眾揮手道別,場面觸動人心,事後她有感而發的說:「今日一穿上這襲婚紗,化完妝和整完頭後,突然之間沒有了『驚』的感覺;因為我相信導演、相信自己所做的、相信舞台、相信團隊!」


飾演梅愛芳的廖子妤當日專程去到現場探班,見證Louise演出這場重頭戲,並被感動落淚,她表示:「睇到佢嗰一刻好觸動我,Louise開口唱歌嘅時候,我覺得我可以代Ann姐(梅愛芳)睇到呢件事,佢睇到最輝煌、最好嘅時候,我覺得我好幸運。今日就算冇我份演出,我都一定要嚟睇呢場戲,因為當年做呢個演唱會時,我年紀仲細,而且住喺馬來西亞,睇到呢場演出算係圓咗一個夢,彌補咗一個未能親身去睇梅姐最後演唱會嘅遺憾。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!