掃呢頁CODE去手機

2021年11月8日 星期一

叱咤2021:謝安琪解放D奶晒半呎事業線 明「線」MIRROR #MIRROR #叱咤 #謝安琪

「2021年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」今日(8日)於昂坪市集舉行記招,歌手張敬軒、謝安琪(Kay)、MIRROR、ERROR、胡鴻鈞(Hubert)、 ...






「2021年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮」今日(8日)於昂坪市集舉行記招,歌手張敬軒、謝安琪(Kay)、MIRROR、ERROR、胡鴻鈞(Hubert)、陳柏宇、許廷鏗(Alfred)、泳兒、鄭欣宜、ANSONBEAN、Dear Jane、MC(張天賦)等出席。今屆頒獎禮頒發合共49個獎項,比去年的43個,多出6個獎,並會將「叱咤樂壇生力軍」的金、銀、銅3個獎,分拆成9個,變為男、女歌手及組合,各有金、銀、銅獎3個獎。


論全場焦點,最「凸」出的當然是以超Deep V上陣的Kay,激罕晒出久違多時的事業線。一係唔做,要做就去到盡,Kay今次明顯「晒你冷」,勁騷長達半呎的事業線,D Cup「湯碗胸」「胸猛」壓陣,令本來有大批粉絲在現場助威的MIRROR失色不少,明「線」小鮮肉MIRROR一鑊!


問到來勢「胸胸」的她是否想重奪叱咤女金獎?Kay否認笑說:「今日太凍啦,所以要hot啲。」一身性感裝扮由造型師幫她配搭,事前她有給老公張繼聰過目。問到阿聰有何反應?她笑說:「佢冇乜反應,佢睇慣咗自己個胸size,佢再大啲,不過佢都有話天氣涼涼地,其實我個樽領薄紗係護住喉嚨嘅。(係咪佢覺得你身材好唔怕騷?)唔關事,佢好熱衷時裝,最緊要靚。」


她還打趣家中只得她一個女歌手,老公當然支持她。問到阿聰支持她攞女歌手金獎?她說:「佢乜都支持,不過我冇乜諗啲獎,自己成立咗自己工作室之後,過程已好滿足,有好好嘅成果,冇再諗有啲咩獎,重點已經唔係呢方面。」作為投資者及製作人身份,在做音樂方面有更大空間,在過程上得到更大滿足感,已經是好好禮物,她說:「好多謝我個團隊,幾個月嚟為我咁搏命。」講到新歌幾乎由她自己包辦曲詞編監,是否想奪得幕後獎完成大滿貫?她笑說:「我喺創作人方面係BB級數,有得參與已經好開心,目標唔係特別為獎嘅,不過『大滿貫』個名聽落好似好叻好新穎,等我返去再諗諗。」


Kay雖然盡領「峰」騷,其他女歌手也有睇頭,泳兒玩晒長腿,林欣彤玩露腰,白滑「肚仔」一樣吸睛,至於關心妍也晒事業線線頭。另外,現場有過千名男團MIRROR的粉絲「鏡粉」在場,不時大叫偶像名,場面墟冚!有Fans早於昨晚(7日)已到場,冒住氣溫只有11度兼下大雨,通宵守候霸靚位,據知附近的青年旅舍的客房全部訂滿,可見「鏡粉」為見偶像一面出盡辦法!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!