掃呢頁CODE去手機

2021年11月8日 星期一

何雁詩:何雁詩擺酒︱蔡思貝伴舞 胡鴻鈞嚇親:要收番錢! #何雁詩 #胡鴻鈞 #蔡思貝

歌手胡鴻鈞(Hubert)今晚(7日)出席何雁詩和鄭俊弘的婚宴,他透露會在婚宴上唱歌,他笑說:「入行以嚟第一次唔收錢唱歌,因為同佢哋識咗好耐,所以唔講 ...






歌手胡鴻鈞(Hubert)今晚(7日)出席何雁詩和鄭俊弘的婚宴,他透露會在婚宴上唱歌,他笑說:「入行以嚟第一次唔收錢唱歌,因為同佢哋識咗好耐,所以唔講錢,我同一對新人講明下次結婚唔好再請我。」Hubert坦言由《超級巨聲》認識阿詩,兩人識了10年,開心見證她步入人生新階段,他說:「知道佢哋兩個好多經歷、高高低低,依家終於有個團圓結局,希望佢哋快啲有人生下一步(生小朋友)。」


對於緋聞女友蔡思貝指今晚可以為他伴舞,他說:「吓!真係㗎?咁真係要收番錢喎,收番何雁詩錢先得,安撫番我個心靈,咁驚嚇!(你唔係應該開心,點解驚嚇?)因為今日好多高層監製都喺度,陣間表演我要嚴陣以待,好似做嘢咁樣,唔使畀呢個驚喜我喎。(你好似好拒抗思貝?)唔係,唔係抗拒佢,我只係抗拒唔知嘅情況啫。(你咁講驚唔驚佢嬲?)唔驚,佢邊有咁小器。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!