掃呢頁CODE去手機

2021年11月8日 星期一

陳嘉寶:何雁詩擺酒︱陳嘉寶佗B 9個月 照踩4吋高踭鞋 #何雁詩 #陳嘉寶

腹大便便的陳嘉寶偕老公黃頌祈今晚(7日)現身何雁詩的婚宴,穿上4吋高踭鞋的她,手腳及身形仍然纖瘦,可謂肥胎唔肥人,她透露已佗B9個月,預產期是12月: ...






腹大便便的陳嘉寶偕老公黃頌祈今晚(7日)現身何雁詩的婚宴,穿上4吋高踭鞋的她,手腳及身形仍然纖瘦,可謂肥胎唔肥人,她透露已佗B 9個月,預產期是12月:「本來係12月尾先生,但因為第3胎可能早少少出嚟,其實我哋都知BB性別,不過之前冇玩開篤氣球公布BB性別嘅派對,今次想玩吓,所以到時會舉行一個Baby Shower揭曉。(今晚係最後一次公開露面?)之後我都會繼續工作,只係坐月冇得出街,所以趁依家出番夠本。」


問到是否因為懷孕而未能擔任姊妹團?嘉寶即拉開外套展露一身晚裝,並表示:「我專登搵番條同姊妹裙差唔多款式襯番佢哋,因為新娘子驚我辛苦,所以我先冇做姊妹,我覺得佢大個咗好多,好關心同照顧我無微不至,仲勁過我老公。(過兩招生B秘笈畀佢哋?)唔會因為我依家都冇乜自由,所以等佢哋二人世界吓先。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!