掃呢頁CODE去手機

2021年11月8日 星期一

何雁詩:何雁詩擺酒︱羅天宇反串做姊妹 蔡思貝幫胡鴻鈞伴舞? #何雁詩 #羅天宇 #胡鴻鈞 #蔡思貝

歌手何雁詩與鄭俊弘今晚(7日)於酒店補擺喜酒,羅天宇反串做姊妹,與視后蔡思貝等一同擔任姊妹團,對於成員缺少了陳瀅與陳嘉寶,思貝透露陳瀅已從加拿大返港, ...






歌手何雁詩與鄭俊弘今晚(7日)於酒店補擺喜酒,羅天宇反串做姊妹,與視后蔡思貝等一同擔任姊妹團,對於成員缺少了陳瀅與陳嘉寶,思貝透露陳瀅已從加拿大返港,不過正在隔離中,而懷孕中的嘉寶則會現身婚宴,首任姊妹的天宇則表示去年於主人家結婚時,已想加入姊妹團,惟當時已超出人數:「舊年冇得做,不過都有幫手播吓音樂,所以今年就畀我加入,雖然都係多咗人,但證明努力係有回報。(第一次做姊妹覺得點?)覺得多嘢做過兄弟,好多細節位,每日幾百個短訊。(會上台唱歌?)唔會,今晚流程都好Full,唱唔到。」


思貝同樣表示不會獻聲:「要唱就交畀天宇唱,佢唱歌好聽,我點歌就算。(緋聞男友胡鴻鈞都嚟,到時你先上台唱?)我負責伴舞(咁你有咩做,頂酒?)唔會,我都唔飲得。其實見證咗何雁詩2次『結婚』,我學識點做一個Wedding Planner。(覺得結婚好麻煩?)今次都冇咩幫到手,因為要開工拍劇,好多會開唔到,但都唔擔心,因為好多嘢上年都做咗。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!